۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸
کد خبر: 81728030
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد:بايد زمينه ارتباط بيشتر جوانان با مساجد فراهم شود

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت : مسوولان فرهنگي و مبلغان ديني بايد با انجام برنامه هاي مناسب زمينه حضور بيشتر جوانان را به مساجد فراهم كنند .

به گزارش ايرنا، آيت الله محمد رضا ناصري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهر يزد به روز جهاني مساجد اشاره كرد و افزود : از مهمترين سنگرهاي تاثير گذار انقلاب اسلامي مساجد هستند كه در 36 سال گذشته در ابعاد مختلف براي تحقق اهداف اين نظام فعاليت هاي ضروري را انجام داده اند .
امام جمعه يزد تاكيد كرد : كاركرد هاي مختلف مساجد در سايه انقلاب اسلامي بايد روز به روز بيشتر شود و از مسائل مهم در اين خصوص حضور جوانان و انجام برنامه هاي شايسته در آن است .
ناصري با اشاره به توطئه هاي فرهنگي دشمنان و بخصوص تلاش در شبكه هاي اجتماعي خاطرنشان كرد : بايد جوانان را نسبت به توطئه هاي فرهنگي دشمنان آگاه ساخت.
وي در ادامه به نقش و جايگاه شوراي نگهبان قانون اساسي در كشور ما اشاره كرد و گفت : تشكيل اين شورا با حضور فقها از بركات مهم و عظيم انقلاب اسلامي است .
امام جمعه يزد مهمترين اهداف تشكيل شوراي نگهبان را نظارت و پاسداري از اسلاميت نظام ذكر كرد و خواستار انجام وظايف اين شورا و دفاع از اهداف انقلاب اسلامي شد .
ناصري در ادامه به اهميت موضوع اقتصاد مقاومتي براي حل بسياري از مسائل كشور اشاره و تصريح كرد: راه برون رفت از مشكلات مالي و اقتصادي تحقق كامل اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب است .
ناصري به دهه كرامت و ميلاد حضرت امام رضا (ع) اشاره كرد و به تفصيل پيرامون فضائل و مناقب اين امام همام پرداخت و خواستار شناخت ائمه هدي (ع) شد .
در نمازجمعه يزد به مناسب بزرگداشت دهه كرامت تعدادي از خدام امام رضا (ع) به ذكر خاطرات و مولودي خواني پرداختند . ك3
7536/8068/1042
۰ نفر