۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۲۷
کد خبر: 81734164
T T
۰ نفر
30هزار خادم سالانه در آستان قدس رضوی خدمات رسانی می كنند

گچساران- ایرنا- مسوول كاروان اعزامی زیر سایه خورشید به استان كهگیلویه و بویراحمد گفت: سالانه بیش از 30 هزار خادم در زمینه های مختلف در آستان قدس رضوی به زائران خدمات رسانی می كنند.

مهدی مرید اسعدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: كاروان های زیر سایه خورشید با 192 خادم، 42 مبلغ در 31 استان كشور و همچنین 22 كشور خارجی در حال فعالیت است.
وی حركت كاروان زیر سایه خورشید را دارای آثار ارزشمندی اعلام كرد و گفت: حركت كاروان خدام آستان قدس رضوی و انتقال پرچم سبز بارگاه ملكوتی امام رضا (ع) در دهه كرامت فضای 250 شهر و روستاهای كشور را معطر به صحن مطهر امام هشتم(ع) كرده است.
اسعدی گفت: حركت كاروان زیر سایه خورشید سبب تقویت روحیه دینی و مذهبی در جامعه می شود.
وی با بیان اینكه خدام رضوی تا روز پنجشنبه پنجم شهریور میهمان مردم این استان است گفت: كاروان خدام رضوی برای دومین بار است كه در آستانه میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان به كهگیلویه و بویراحمد سفر كرده و مورد استقبال چشمگیر مردم شهرهای مختلف این استان قرار گرفته اند.
عبداله ظریف، جلال صداقت، مجید سه قلعه كیان و رضا بایسته گرامی چهار نفر از خادمان حرم آستان قدس رضوی دهه كرامت امسال در قالب كاروان زیر سایه خورشید به استان كهگیلویه و بویراحمد سفر كرده اند.
در آستان قدس رضوی چهار گروه دربانان، فراشان، خادمین و كفشداران فعالیت می كند و علاوه بر اینها حوزه‌های ارشاد و امر به معروف و صندلی چرخ‌دار وجود دارد.
2082/6162