۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹
کد خبر: 81735034
T T
۰ نفر
بهره برداري از پروژه هاي شركت برق ، آب و فاضلاب و عمران شهري در نير

اردبيل - ايرنا - در مراسمي به مناسبت گراميداشت هفته دولت بهره برداري از چند پروژه شركت برق ، آب و فاضلاب و عمران شهري در شهرستان نير آغاز شد.

به گزارش ايرنا ، فرماندار نير روز چهارشنبه در اين آيين گفت: براي اجراي پروژه هاي توزيع نيروي برق اعتباري بالغ بر 12 ميليارد ريال هزينه شده است.
اكبر صمدي افزود: همچنين پروژه هاي عمران شهري نير كه شامل اجراي كانال سنگي و زيرسازي و آسفالت 21 كوچه و اصلاح هندسي سه راهي نير به كورائيم است با صرف پنج ميليارد ريال اجرا شده است.
وي افتتاح تاسيسات آبرساني شهر نير با هفت ميليارد ريال شامل خريد يك دستگاه تانكر آبرساني ، يك دستگاه پمپ اس پي و اصلاح و استاندارد سازي شبكه آبرساني شهر نير را از ديگر پروژه هاي افتتاحي هفته دولت در نير ذكر كرد.
صمدي اظهار كرد: طول عمليات بهسازي و آسفالت بزرگراه نير ، اردبيل 9 كيلومتر است و براي اجراي آن 80 ميليارد ريال هزينه شده است.
افتتاح خانه عالم روستاي پيرنق با زيربناي 80 متر مربع با 700 ميليون ريال و پروژه آبرساني روستاي گوگه با يك ميليارد و 700 ميليون ريال با
بهره مندي 80 خانوار روستايي از ديگر پروژه هاي افتتاح شده در نير به مناسبت هفته دولت است.
شهرستان نير با بيش از 25 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري جنوب اردبيل و در مسير جاده ترانزيتي استان هاي اردبيل و آذربايجان شرقي قرار دارد.
7116/6018