۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۳۵
کد خبر: 81736019
T T
۰ نفر
چندين طرح عمراني در روستاهاي نوشهر به بهره برداري رسيد

نوشهر- ايرنا - چند طرح عمراني شامل بهره برداري پست هاي برق، روكش آسفالت سه راه روستايي و ساختمان اداري و آتش نشاني در روستاهاي شهرستان نوشهر روز چهارشنبه همزمان با هفته دولت به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، فرماندار نوشهر در آيين بهره برداري از اين پروژه ها اظهار داشت: با تلاش مسوولان اقدامات خوبي بعد از انقلاب در ايران، بويژه در دولت تدبير و اميد انجام گرفت كه سربلندي و شكوفايي كشور را به همراه داشت.
محمدعلي قمي افزود : شهرستان نوشهر به دليل شرايط خاص نزديكي كوه و جنگل به دريا و زيبايي منطقه مورد استقبال چشمگير افراد غير بومي است به نحوي كه هم اكنون در ايام تعطيلات چندين برابرجمعيت اهالي پايدار در اين شهرستان اقامت مي كنند كه با توجه به بيشتر بودن جمعيت روستانشين شهرستان، بسياري از آنها در اين مناطق ساكن مي شوند.
وي ساختمان دهياري را نماد قانونگرايي دانست و ادامه داد : وجود ساختمان مناسب دهياري با توجه به نقش دهياري و شوراها به عنوان حلقه اتصال مردم و مسوولان در امر خدمت رساني مطلوب از جايگاه ممتازي برخورداراست تا در جهت افزايش رفاه، آرامش و اميد و نشاط مردم كه جزو شعارهاي رياست جمهوري است گام هاي موثري بردارند.
رييس امور توزيع برق شهرستان نوشهر نيز در اين آيين گفت‌: در هفته دولت 14 پروژه در جهت ارتقاي ولتاژ برق شهرستان با اعتبار شش ميليارد و 250 ميليون ريال صورت گرفت.
نيكزاد خواجوند اظهار داشت: بهره برداري از ترانس يكصد كيلو ولت روستاي كرديكلا نوشهر با اعتبار 600 ميليون ريال و 180 متر شبكه فشار متوسط از جمله اين طرح ها است كه به بيش از 40 خانوار خدمات بهتري ارائه مي دهد.
كلنگ زني ساختمان دهياري و شوراي روستاي مارگيرده، افتتاح سه راه روستاي چلندر نوشهر ، ساختمان دهياري و آتش‌نشاني روستاي خضرتيره از ديگر پروزه هاي بهره برداري شده در نوشهر بود.ك/3
1295/1654