۹ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۴۰
کد خبر: 81741511
T T
۰ نفر
نماينده مهريز : توفيق مسوولان در استمرار راه شهيدان رجايي وباهنر است

يزد - ايرنا - نماينده مردم حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت : توفيق مسوولان براي خدمت بيشتر به مردم در شناخت سيره و اهداف شهيدان رجايي و باهنر و استمرار راه نوراني آنان است .

به گزارش ايرنا ، حجت اسلام دخيل عباس زارع زاده عصر يكشنبه در يادواره 33 شهيد كارمند مهريز و شهيدان رجايي و باهنر افزود : شهيدان رجايي و باهنر نقش مهمي در انقلاب اسلامي داشته اند .
وي ادامه داد : اين دو شهيد همواره با مردمداري ، ولايتمداري ، سخت كوشي ، فداكاري و اخلاص شبانه روز در خدمت اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي بودند و عاقبت به شهادت رسيدند .
نمايده مردم حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد : اقتدار و عزتي كه امروز كشور ما دارد همه به بركت خون هاي مطهر شهيدان و استقامت ملت در برابر زياده خواهي هاي كفر جهاني است .
زارع زاده خاطرنشان كرد : بايد فرهنگ شهادت و بخصوص شخصيت و اهداف دولتمردان شهيد و بخصوص شهيدان رجايي و باهنر براي مردم و نسل جوان بازگو شود كه خيلي موثر است.
مديركل تبليغات اسلامي استان يزد نيز در سخناني با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر به نقش آنان در انقلاب و همراهي با امام خميني (ره) اشاره كرد .
حجت الاسلام سيد محمد شريف حسيني كوهستاني به شاخص هاي نظام جمهوري اسلامي و بخصوص موضوع مهم عدالت ، آزادي و اسلاميت نظام اشاره و خواستار هوشياري در برابر دشمنان شد .
وي اظهار كرد : بايد مواظب توطئه هاي مختلف دشمنان بود چون آنها هميشه فقط به فكر منافع خود هستند و بي توجهي به توطئه هاي دشمن كاري درستي نيست .
در اين مراسم فرماندار مهريز با اشاره هفته دولت و همدلي و همزباني و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر بر ترويج اهداف شهدا و پيگيري برنامه هاي دولت و نظام تاكيد كرد .
مهريز 313 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده كه 33 شهيد كارمند هستند . ك3
7541/8068