۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹
کد خبر: 81742003
T T
۰ نفر
اعتبار طرح هاي هفته دولت شهرك هاي صنعتي فارس افزون بر 49 ميليارد ريال اعلام شد

شيراز- ايرنا- مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان فارس گفت:در هفته دولت امسال(دوم تا هشتم شهريور) 19 طرح عمراني و زير ساختي و پنج طرح صنعتي و توليدي در شهرك‌ها و نواحي صنعتي اين استان با مجموع سرمايه گذاري افزون بر 49ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا علي صداقت‌پور، دوشنبه در آيين بهره برداري از دو طرح توليدي در شهرك صنعتي بزرگ شيرازافزود: طرح ايجاد شبكه 20 كيلوولت داخلي شهرك صنعتي بزرگ شيراز، تامين روشنايي معابر شهرك صنعتي آب‌باريك، ساختمان آتش‌نشاني شهرك‌هاي صنعتي فتح‌ آباد مرودشت، كازرون و سپيدان و ناحيه 1 صنعتي اقليد از جمله اين طرح هاست.
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس بيان كرد:سر در و ساختمان نگهباني شهرك صنعتي فتح‌آباد مرودشت، آسفالت فاز 2 شهرك صنعتي آباده،احداث وتكميل شبكه داخلي آب،مخزن هوايي و حفاري چاه آب ناحيه صنعتي سورمق و جدول گذاري و آسفالت ورودي شهرك صنعتي سروستان از ديگر پروژه‌هاي افتتاح شده در هفته دولت است.
به گفته صداقت‌پور، احداث پل سه دهانه شهرك صنعتي قير و كارزين و روسازي و آسفالت شهرك صنعتي فيروزآباد از ديگر طرح‌هايي است كه با اعتبارات دولتي و با هدف آماده‌سازي زيرساخت‌هاي توسعه صنعتي در استان فارس، اجرايي و آماده بهره‌برداري شده است.
وي ادامه داد: همچنين دو طرح در شهرك هاي صنعتي فتح آباد و انجيره شهرستان مرودشت،دو طرح در شهرك صنعتي شيراز و يك طرح نيز در شهرك صنعتي فيروزآباد با سرمايه گذاري بخش خصوصي افتتاح شد. ك/2
2027 /6118