۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۴۲
کد خبر: 81747815
T T
۰ نفر

چوپان افغاني احشام دامدار دماوندي را به سرقت برد

۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۴۲
کد خبر: 81747815
چوپان افغاني احشام دامدار دماوندي را به سرقت برد

سمنان - ايرنا - فرمانده انتظامي استان سمنان از دستگيري دو تبعه افغان كه احشام يك دامدار دماوندي را به سرقت برده بودند، در عمليات شبانه ماموران در شاهرود خبر داد.

به گزارش روز شنبه مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان سمنان، سرهنگ روح‌الامين قاسمي گفت: يك دامدار دماوندي ساعت 22 دهم شهريور با مراجعه به بخش انتظامي بيارجمند در شهرستان شاهرود استان سمنان، از سرقت 400 راس گوسفند خود توسط چوپان تبعه افغان و همدستش خبر داد.
وي با اشاره به احتمال حضور سارقان در منطق كويري بيارجمند در شهرستان شاهرود در استان سمنان، از حضور سه اكيپ موتوري و خودرويي با توجه به وسعت كوير و تاريكي شب براي گشت زني در منطقه خبر داد و افزود: در روستاهاي كويري بيارجمند مشخص شد دو فرد ناشناس ساعتي قبل مقداري نان و آب تهيه كرده و از اهالي، مسير كوير منتهي به مشهد را جويا شده بودند.
قاسمي تصريح كرد: سارقان با استفاده از تاريكي شب متواري شده بودند كه در تعقيب و گريز و شليك تير هوايي ماموران، يكي از سارقان دستگير شد و اقدامات براي شناسايي سارق ديگر ادامه دارد.
وي با اشاره به ارزش دو ميليارد ريالي احشام سرقت شده توسط دو تبعه افغان، خاطرنشان كرد: چوپان دستگيرشده به همراه همدستش، قصد انتقال گله گوسفندان به مشهد و فروش آن را داشتند.
فرمانده انتظامي استان سمنان، به شهروندان توصيه كرد: قبل از استخدام هر گونه كارگر، نگهبان، سرايدار و ... از اصالت و هويت كامل آنها آگاه شوند.ك/1
6103/1352
۰ نفر