۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۰۳
کد خبر: 81750147
T T
۰ نفر

مادر، قاتل فرزندش را پاي چوبه دار بخشيد

۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۰۳
کد خبر: 81750147
مادر، قاتل فرزندش را پاي چوبه دار بخشيد

اروميه ـ ايرنا ـ مادر يكي از دو مقتول 9 سال پيش شهرستان خوي با اعلام رضايت و گذشت، قاتل فرزندش را پاي چوبه دار بخشيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، با تنفيذ حكم قصاص متهم به قتل دو كودك خردسال شش و هفت ساله توسط رياست قوه قضاييه، امروز محل اجراي حكم در محوطه فلكه مدرس خوي آماده شد.
نيروهاي انتظامي صبح امروز در محل اجراي حكم مستقر شده بودند تا اينكه دادستان عمومي و انقلاب خوي و برخي ديگر از مقامات قضايي محلي نيز در محل اجراي حكم حاضر شده و اجراي حكم را آغاز كردند.
دقايقي قبل از طلوع آفتاب طناب دار را به گردن متهم آويختند و مردم همچنان از اولياي دم خواستار عفو متهم بودند ولي اولياي دم اصرار به قصاص متهم داشت تا اينكه در لحظه آخر پدر و مادر مقتول در اقدامي غافلگير كننده طناب دار را از گردن متهم به قتل پسرشان برداشتند و اعلام گذشت كردند.
به گزارش ايرنا ، جواني 21 ساله به نام ج.ج اهل خوي 9 سال قبل اقدام به قتل دو كودك خردسال كرده بود.
چندي پيش با پيگيري‌ مكرر واحد مددكاري زندان، مسوولان قضايي و برگزاري جلسات متعدد با خانواده مقتولان، متهم مورد بخشش يكي از اولياي دم قرار گرفته بود ولي يكي از خانواده هاي مقتولان همچنان تقاضاي اجراي حكم قصاص را داشت كه صبح امروز خانواده شاكي لحظاتي قبل از اجراي حكم در پاي چوبه‌ دار با گذشت خود زندگي دوباره‌اي را به وي بخشيد و اين پرونده پس از سال‌ها با رضايت و گذشت اولياي دم مختومه شد.ك2
1905