۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۲۰
کد خبر: 81753873
T T
۰ نفر
پنج هزار و 500 نوعروس زير پوشش كميته امداد در نوبت جهيزيه

مشهد - ايرنا - قائم مقام اداره كل كميته امداد امام خميني(ره) خراسان رضوي گفت: هم اكنون پنج هزار و 500 نوعروس زير پوشش كميته امداد در اين استان در نوبت دريافت جهيزيه هستند.

حبيب الله آسوده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هر سري جهيزيه بطور ميانگين 25 ميليون ريال هزينه دارد كه از ابتداي امسال هزار و 800 سري جهيزيه به نوعروسان زير پوشش اعطا شده است.
وي بدون اشاره به ميزان اعتبارات امسال براي تامين جهيزيه در خراسان رضوي گفت: امسال براي تامين پنج هزارو 500 سري جهيزيه اعتباري در نظر گرفته شد كه تاكنون هزار و 800 مورد آن واگذار شده است.
قائم مقام اداره كل كميته امداد امام خميني(ره) خراسان رضوي افزود: اما با توجه به نوعروسان پشت نوبت از پارسال همچنان حدود پنج هزار و 500 سري جهيزيه در استان نيازمنديم كه در اين زمينه كمك و مشاركت خيرين همانند گذشته كمك كار خواهد بود.
وي ادامه داد: با توجه به اهميت و ضرورت امر ازدواج، از خيرين و نيكوكاران درخواست مي شود كمكهاي خود را در اين زمينه همانند گذشته براي حمايت از ازدواج نيازمندان اعطا نمايند تا در پايان سال بتوانيم بيش از پنج هزار نوعروس را در استان خراسان رضوي به خانه بخت بفرستيم.
هم اكنون حدود 158 هزار خانوار با جمعيتي حدود 400 هزار نفر به صورت تك خدمتي و مددجوي مستمري بگير در خراسان رضوي زير پوشش كميته امداد امام خميني(ره) هستند.ك/3
7496/1858