۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۲۰:۲۱
کد خبر: 81754245
T T
۰ نفر
گروههای10نفره تذكرزبانی امربه معروف تشكیل می شود

سمنان - ایرنا - معاون تشكلهای مردمی ستاد مركزی امر به معروف و نهی از منكر از جذب و ساماندهی گروه های 10 نفره امر به معروف و نهی از منكر خبر داد.

سیدمهدی امینی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان گفت: با تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منكر، جذب و سازماندهی گروه های 10 نفره امر به معروف و نهی از منكر برای تذكر زبانی آغاز شده است.
وی یاد آور شد: با سازماندهی گروه های امر به معروف و نهی از منكر، چهار هزار و 600 گروه برای تذكر زبانی در كشور تشكیل می شود.
وی بر استفاده از تجربه شوراهای امر به معروف و نهی از منكر در اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منكر تاكید و خاطرنشان كرد: نیروهای جذب شده در حوزه های سازمانی، مساجد، هیات های مذهبی و اصناف، پس از آموزش های لازم برای تذكر زبانی، فعالیت خود را آغاز می‌كنند.
امینی تاكید كرد: اجرای فریضه مغفول مانده امر به معروف و نهی از منكر نیازمند تعامل تمام حوزه های فرهنگی و اجتماعی جامعه برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان است.
معاون تشكلهای مردمی ستاد مركزی امر به معروف و نهی از منكر، روز چهارشنبه در كارگاه آموزشی یك روزه طلایه داران امر به معروف و نهی از منكر با حضور نمایندگان تشكلهای مردم مختلف سمنان حضور یافت و درباره قانون حمایت از آمران به معروف و نحوه سازماندهی نیروها توضیحاتی ارایه داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در دیدار با سیدمهدی امینی با بیان اینكه برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منكر مشاركت همگانی لازم است، گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر باید از خانواده شروع شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، بهترین راه اصلاح جامعه و ریشه كن كردن منكرات را امر به معروف و نهی از منكر دانست.ك/3
7340/6103/1772
۰ نفر