۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۴۴
کد خبر: 81755101
T T
۰ نفر
جاده هراز در مسیر رفت وبرگشت با ترافیك سنگین مواجه است

ساری- ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل از ترافیك نیمه سنگین و سنگین در هر دو مسیر رفت و برگشت جاده هراز از بعد از ظهر امروز پنجشنبه خبر داد.

علی نوری پور به خبرنگار ایرنا گفت : ترافیك جاده هراز در مسیر رفت از آمل به سمت تهران و نیز تهران به سمت آمل در خروجی پارك جنگلی آمل و نرسیده به تونل اول نیمه سنگین و نیز حدفاصل دوراهی چلاو سنگین و حركت خودروها كند است.
وی افزود : حجم بالای خودروها در مسیر آمل به تهران و نیز در مناطقی از مسیركم عرض جاده به سمت هراز زنجیره چندصدمتری ترافیكی ایجاده كرده است.
رییس اداره راه وشهرسازی بخش لاریجان گفت : البته اعمال محدودیت های تردد برای خودروهای سنگین در جاده هراز كه از ظهر دیروز آغاز شده بود تا بامداد شنبه ادامه خواهد داشت.
نوری پور علت حجم بالای تردد و ترافیك سنگین در جاده هراز را تعطیلی آخر هفته و دور پایانی سفرهای تابستانی مسافران به مازندران اعلام كرد و افزود : بیشترین حجم بار ترافیكی اكنون در ورودی شهر آمل قابل مشاهده است.
وی ادامه داد : اكنون عوامل راهداری، گشت های پلیس راه آمل و نیروهای امدادی هلال احمر در مناطق حساس جاده هراز حضور دارند و در جهت روان سازی ترافیك این جاده تلاش می كنند.
نوری پور از رانندگانی كه قصد تردد در جاده هراز را دارند، تقاضا كرد مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و به توصیه های ایمنی مأموران پلیس راه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه كنند.
حدود 110 كیلومتر از جاده هراز در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع است.ك/3
7327/1654 / 1539
۰ نفر