ميدان ايستادگي در برابر زياده خواهي دشمنان در سنگر ديپلماسي به وجود آمده است

تهران-ايرنا-فراكسيون رهبروان ولايت مجلس در بيانيه اي به مناسبت هفته دفاع مقدس آورده است: بي‌ترديد امروز ميدان استقامت و ايستادگي در برابر زياده‌خواهي‌هاي دشمنان، در سنگر ديپلماسي كشور به وجود آمده است، ميداني كه با هدايت داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي و درايت تيم مذاكره كننده به فتح ديگري تبديل خواهد شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، در بيانيه فراكسيون رهروان ولايت مجلس شوراي آمده است: 31 شهريور ماه، سرآغاز هفته دفاع مقدس و يادآور رشادت‌هاي حماسه‌آفريناني است كه در سال‌هاي نخستين پس از پيروزي انقلاب اسلامي در برابر حضور ناخوانده دشمن و حمايت‌هاي اهريمنان خصم‌كردار، لبيك گويان به فرمان رهبر و مقتداي خويش، دوران مقدسي از دفاع آفريدند كه همچنان در تاريخ بلند اين سرزمين چون نگيني درخشنده و تابناك است.
اين بيانيه مي افزايد: دوران دفاع مقدس و ايستادگي و ايثار مثال‌زدني مردان و زنان ايران اسلامي در طول 8 سال، الگوپذيري روشني از حماسه‌ حسيني (ع) در دشت كربلا و روز عاشورا بود كه انقلاب اسلامي نوپاي ايران را بيمه نمود و زمينه صدور آن به دنيا را فراهم ساخت.
در ادامه اين بيانيه آمده است: بي‌ترديد در شرايط كنوني كه جهان اسلام با دسيسه‌چيني‌هاي شوم از پيش برنامه‌ريزي‌ شده صهيونيسم جهاني و دشمنان اسلام تحت لواي تروريست‌هايي همچون داعش روبرو گشته است، لازم است تا با الگوپذيري از ايثار و وحدت روزهاي دفاع مقدس، زمينه‌ برچيدن فتنه جديد از دامن جهان اسلام را فراهم آورند.
اين بيانيه مي افزايد: در هفته دفاع مقدس و هزماني آن با آغازين روزهاي بازگشايي مدارس فرصتي پديد آمده است تا در سالي كه به فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي سال «دولت و ملت، همدلي و همزباني» نام گرفته است، با هميت و تلاش در سنگرهاي علم و ايمان و عمل مسير دستيابي تا افق آرمان‌هاي اصيل انقلاب اسلامي را هموار سازيم.
در ادامه اين بيانيه خاطر نشان شده است: بي‌ترديد امروز ميدان استقامت و ايستادگي در برابر زياده‌خواهي‌هاي دشمنان، در سنگر ديپلماسي كشور به وجود آمده است، ميداني كه با هدايت داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي و درايت تيم مذاكره كننده به فتح ديگري تبديل خواهد شد.
اين بيانيه مي افزايد: هفته دفاع مقدس فرصتي مغتنم پديد آورده است تا از رشادت‌ها و دلاوري‌هاي مردان و زنان وفداكاري ياد كنيم كه با خون خويش آينده انقلاب اسلامي را بيمه كردند، شهدايي كه در بارگاه الهي عند‌ربهم يرزقون‌اند و همچنين مجالي براي يادآوري و گراميداشت ايثارگري‌هاي جانبازان و اسيراني است كه يادگاران حاضر روزهاي عشق و آزادگي هستند.
در ادامه اين بيانيه آمده است: فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني (ره) و همه شهداي جنگ تحميلي اين هفته را به رهبر معظم انقلاب، ملت غيور ايران به‌ويژه خانواده معزز شهداي دفاع مقدس، جانبازان و ايثارگران سرافراز تبريك عرض كرده و سربلندي و پيروزي مردم اين مرزوبوم در نيل به آرمان‌هاي متعالي ايران اسلامي را از درگاه خداوند منان مسئلت مي كند.
سيام**9121 /1449