۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳
کد خبر: 81771670
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد : مسلمانان با درك شرايط مواظب توطئه هاي استكبار باشند

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد بر بيداري امت اسلام در مقابل توطئه هاي استكبار جهاني تاكيد كرد و گفت : مسلمانان بايد با درك شرايط جهان اسلام و منطقه مواظب توطئه هاي استكبار جهاني و همپيمانانش باشند.

به گزارش ايرنا ، آيت الله محمدرضا ناصري روز پنجشنبه در خطبه هاي نمازعيد سعيد قربان يزد افزود : دشمنان بدنبال اختلاف در بين امت اسلام و دنبال كردن اهداف خود هستند ، داشتن بصيرت و هوشياري در برابر انواع توطئه هاي دشمنان از ضروريات كنوني در جهان اسلام و منطقه است .
وي به اهميت تعليم و تربيت بخاطر بازگشايي مدارس و دانشگاه هاي اشاره و به لزوم توجه جدي به تربيت ديني نسل جوان بر اساس سفارشات مكتب و ارزش هاي الهي تاكيد كرد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد اظهار كرد : مسوولان و مديران مدارس بايد با برنامه ريزي و جديت در راستاي تربيت ديني نسل جوان و مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان اقدام كنند .
ناصري خاطرنشان كرد : تهديد نرم با بكارگيري وسايل نوين فرهنگي جزو برنامه هاي مهم دشمنان و هجمه عليه مقدسات و ارزش ها است و لذا يك هوشياري اساسي را طلب مي كند .
وي همچنين با تبريك عيد سعيد قربان به مسئله بندگي خدا و اخلاص در كارها تاكيد كرد كه راه عزت و سعادت در گرو عبوديت ذات اقدس ربوبي است .
امام جمعه يزد عيد سعيد قربان را تجلي مبارزه با نفش اماره و عيد شكوفايي حقيقي ايمان و يقين ذكر كرد و خواستار بهره گيري از آن شد .ك3
7536/8068