۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۴۸
کد خبر: 81772651
T T
۰ نفر

يك واحد فولاد آلاينده در اردكان تعطيل شد

۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۴۸
کد خبر: 81772651
يك واحد فولاد آلاينده در اردكان تعطيل شد

يزد - ايرنا - معاون فرماندار اردكان گفت: يك واحد فولادي آلاينده و بدون پروانه بهره برداري تا زمان رفع موارد آلايندگي تعطيل شد.

به گزارش ايرنا مصطفي پوردهقان روز جمعه با حضور در يكي از واحدهاي فولادي اردكان، ضمن بررسي مسائل و مشكلات گزارش‌شده از طرف اداره محيط زيست اردكان و دستگاه‌هاي ذي‌ربط در خصوص آلايندگي اين واحد، از نزديك به بازديد اين واحد صنعتي پرداخت.
وي مباحث زيست‌محيطي و آلايندگي را خط قرمز مسوولان در حوزه‌ سلامت مردم عنوان نمود و افزود: صنايع مكلف‌اند به تمام تعهدات خود در حوزه‌ي حفظ محيط زيست و توجه به بحث سلامت شهروندان عمل نمايند.
معاون فرماندار اردكان با اشاره به مكاتبات قبلي دستگاه‌هاي مربوطه به‌ويژه اداره محيط زيست اردكان مبني بر لزوم رفع نواقص در فيلتراسيون و كاهش آلايندگي هوا در اين واحد توليدي فولاد و نيز مشاهدات ميداني، مشكلات آلايندگي اين واحد علي‌رغم تذكرات مكرر برطرف نشده است و لذا تعليق اين واحد تا زمان رفع مشكلات موجود ادامه خواهد يافت.
پوردهقان با تأكيد بر اين‌كه دولت تدبير و اميد همواره از فعاليت سرمايه‌گذاران در حوزه‌هاي مختلف حمايت نموده است، ادامه داد: اين موضوع نبايد عمل به تعهدات متقابل را تحت‌الشعاع قرار دهد.
در اين بازديد، رئيس اداره محيط زيست شهرستان و مشاور صنعتي فرماندار نيز پوردهقان اردكاني را همراهي مي‌كردند.
اردكان با 85 هزار نفر جمعيت در 60 كيلومتري شمال شهر يزد واقع شده است.ك/2
7544/6197