۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱:۰۶
کد خبر: 81785444
T T
۰ نفر
نفرات برتر يازدهمين جشنواره سراسري تئاتر مهر كاشان معرفي شدند

كاشان-ايرنا- يازدهمين جشنواره سراسري تئاتر مهر كاشان، با رويكرد موضوعات فرهنگي، دفاع مقدس، حقوق شهروندي، آسيب هاي اجتماعي، سبك زندگي، اقتصاد مقاومتي و ديني با معرفي نفرات برتر طي آييني يكشنبه شب به كار خود پايان داد.

به گزارش ايرنا؛ يازدهمين جشنواره سراسري تئاترمهر كاشان بعد از هشت روز رقابت و اجراي 17 اثر در بخش صحنه اي و 11 اثر در بخش خياباني از شهرهاي همدان، اراك، تهران، آستانه اشرفيه، بهبهان، مرند، كرمانشاه، تفرش، كرج، ملاير و كاشان به كار خود پايان داد.
اين جشنواره كه از پنجم مهر ماه آغاز به كار كرد، با انتخاب نفرات برتر در بخش هاي پوستر، بروشور، موسيقي، طراحي صحنه، نمايشنامه‌نويسي، كارگرداني و بهترين بازيگر زن و مرد به پايان رسيد.
*نفرات منتخب در بخش پوستر
هيئت داوران جايزه اول خود را دراين بخش شامل ديپلم افتخار و جايزه نقدي به طراح پوستر نمايش 'ورود ممنوع' از كاشان به علي وفايي نژاد تقديم كرد.
*نفرات منتخب در بخش بروشور
لوح تقدير و اهداي جوايز نقدي به علي وفايي نژاد طراح بروشور نمايش 'ورود ممنوع' از كاشان و جايزه اول بروشور شامل ديپلم افتخار و جايزه نقدي به حميد شيرزادي طراح بروشور 'وقت عزا، رخت شاد' از تهران تقديم شد.
*نفرات منتخب در بخش موسيقي
هيات داوران، جايزه سوم موسيقي جشنواره شامل ديپلم افتخار و جايزه نقدي را به قادر شهسواري بابت موسيقي نمايش 'پدرانه' از همدان، جايزه دوم به موسيقي نمايش 'وقت عزا، رخت شادي' از سجاد كياني و جايزه اول به موسيقي نمايش 'گزارش يك تصادف' از كاشان به مهدي محمدي و ميلاد داوودي اهدا كرد.
*نفرات منتخب در بخش طراحي صحنه
هيئت داوران جايزه سوم طراحي صحنه را شامل ديپلم افتخار و جايزه نقدي به طور مشترك به طراح صحنه نمايش 'به روايت من و جوليان' از بهبهان فهيمه مدحتي و نمايش 'ورود ممنوع' سعيد خسروي از كاشان، جايزه دوم را به نمايش 'وقت عزا، رخت شادي' كاوه مهدوي از تهران و جايزه اول را به نمايش 'آري، زن ها هميشه منتظرند' به بهمن پارساآرا از اراك تقديم كرد.
*نفرات منتخب در بخش نمايشنامه‌نويسي
هيات داوران در بخش نمايشنامه‌نويسي جايزه سوم متن شامل ديپلم افتخار و جايزه نقدي را به نويسنده نمايشنامه 'سوگ شقايق' از كاشان به سيد مرتضي فتاحي، جايزه دوم را به 'وقت عزا، رخت شادي' كاوه مهدوي و جايزه اول شامل تنديس جشنواره را به نويسنده نمايشنامه 'ورود ممنوع' از كاشان سعيد خسروي اهدا كرد.
*نفرات منتخب در بخش بازيگر زن
در اين بخش از سيده معصومه زيور بازيگر نمايش 'پدرانه' از همدان با اهداي لوح تقدير و جايزه نقدي تقدير شد و ديپلم افتخار و جايزه نقدي به مهسا نظري بازيگر نقش زن نمايش 'آري زن ها هميشه منتظرند' از اراك و ندا صادقيان بازيگر نمايش 'برادرها نمي ميرند' از كرمانشاه به صورت مشترك تعلق گرفت.
رتبه دوم اين بخش با اهداي جايزه نقدي و ديپلم افتخار به فرناز ماجدي براي بازي در نمايش 'پلي از جنس شيشه' از كاشان و رتبه نخست با اهداي تنديس، ديپلم افتخار و جايزه نقدي به سحر خداداد براي بازي در نمايش 'ورود ممنوع' از كاشان اختصاص يافت.
*نفرات منتخب در بخش بازيگر مرد
رتبه سوم بخش بهترين بازيگر مرد با اهداي جايزه نقدي و ديپلم افتخار به صورت مشترك به آقايان امير زاوش براي بازي در نمايش 'آري زن ها هميشه منتظرند' از اراك و رضا رادبخت براي بازي در نمايش 'ورود ممنوع' از كاشان تعلق گرفت.
سعيد خسروي براي بازي در نمايش 'ورود ممنوع' از كاشان با اهداي جايزه نقدي و ديپلم افتخار به عنوان رتبه دوم بازيگري مرد انتخاب شد و هيات داوران جايزه برگزيده و رتبه نخست بهترين بازيگر مرد شامل تنديس جشنواره، پاداش نقدي و ديپلم افتخار را به فرامرز قليچ خاني براي بازي در نمايش 'وقت عزا، رخت شادي' از تهران تقديم كرد.
هيات داوران در اين بخش همچنين لوح تقدير و جايزه نقدي را به مهيار عسگري و محمد حميدي شاد و بهمن صادق پور بازيگران نمايش 'پلي از جنس شيشه' و محمد خطيبي بازيگر نمايش' گزارش يك تصادف' از كاشان تقديم كرد.
*نفرات منتخب در بخش كارگرداني
در بخش كارگرداني نيز جايزه رتبه سوم كارگرداني شامل ديپلم افتخار و هديه نقدي را به مهدي سه دهي براي كارگرداني نمايش 'گزارش يك تصادف در چهارراه انديشه' از كاشان، جايزه رتبه دوم براي كارگرداني نمايش 'ورود ممنوع' به سعيد خسروي از كاشان و ديپلم افتخار، تنديس جشنواره و جايزه نقدي به كارگردان نمايش 'وقت عزا، رخت شادي' به كاوه مهدوي از تهران تعلق گرفت.
همچنين از كارگردانان نمايش هاي خياباني 'شهر با دوچرخه' رضا كريمي، 'معركه اعتياد و طلاق' حميد حميدي، 'ترافيك' عباس تيمورزاده، 'ازدواج خياباني' امير حسين حداد، 'آپارتمان پرماجرا' محسن بلوري، 'املت با گوجه ايراني' ميثم سرآباداني و 'زباله هاي دوست داشتني' از مهسا افتحي با لوح سپاس، تنديس و كمك هزينه گروه تقدير شد.
همچنين از نمايش هاي صحنه اي 'سوگ شقايق' راضيه حجت نيا، 'رخت شادي، وقت عزا' كاوه مهدوي، 'همان هميشگي' سيدمجتبي جدي، 'آري زن ها هميشه منتظرند' بهمن پارساآرا، 'به روايت من و جوليان' فهيمه مدحتي، 'ورود ممنوع' سعيد خسروي، 'پدرانه' فرهاد لباسي، 'پلي از جنس شيشه' مهيار عسگري، نقل شاه كشي...' رضا رادبخت، 'برادرها نمي ميرند' رسول احمدي، 'راز عروسك' علي شريعت زاده، 'گزارش يك تصادف' مهدي سه دهي، 'آناهيد' وحيدرضا صادق پور و'غريب هنوز' محسن خسروي تقدير شد.
رونمايي از كتاب 'هنر در پرتو كلام ولايت' به نويسندگي روح الله صنعتكار، پخش كليپ جشنواره، قرائت بيانيه و اجراي موسيقي از ديگر برنامه هاي مراسم اختتاميه يازدهمين جشنواره سراسري تئاتر مهر كاشان بود.
3009/ 3404
۰ نفر