۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۲۳:۱۳
کد خبر: 81786895
T T
۰ نفر
تيمهاي فرش آرا و شهروند ساري به تساوي رضايت دادند

مشهد - ايرنا - تيمهاي فرش آرا و شهروند ساري عصر دوشنبه در ادامه رقابتهاي ليگ برتر فوتسال باشگاههاي كشور به تساوي چهار بر چهار رضايت دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشي ايرنا در اين ديدار كه در راستاي هفته سيزدهم ليگ برتر فوتسال در سالن شهيد بهشتي مشهد برگزار شد، علي عبداللهي و علي اسعدي براي تيم فرش آرا و امير حسين رسوي و احمد دستياران براي تيم شهروند ساري گلزني كردند.
داوري اين ديدار را عليرضا عبدالغني برعهده داشت و محمدرضا ذاكري،حسين وحدتي و عبدالحسين شاهي وي را در اين قضاوت ياري مي دادند و عبدالحميد باقري عهده دار نظارت بر داوري بود.
تيم فرش آرا در ابتداي اين باي با يك گل از تيم شهروند ساري پيش افتاد ولي بازيكنان تيم شهروند توانستند در نهايت اين نيمه را با نتيجه دو بر يك به پايان ببرند.
تيم شهروند ساري در دقايق نخست نيمه دوم براي سومين بار دروازه تيم ميزبان خود را باز كرد و بدنبال آن تيم فرش آرا با زدن دو گل كار با به تساوي كشاند و در ادامه يك گل ديگر از هر دو تيم موجب به تساوي كشاندن بازي شد.
تيم فرش آرا با اين شكست با 10 امتياز در رده سيزدهم و شهروند ساري با 15 امتياز در رده دهم جدول رده بندي ليگ برتر فوتسال را به خود اختصاص داده است.ك/2
2095/1211/1547