۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۸:۰۰
کد خبر: 81789838
T T
۰ نفر
نماینده شهركرد: مسئله آب مهمترین چالش چهارمحال و بختیاری است

شهركرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های شهركرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی مسئله آب را مهمترین چالش این استان دانست و گفت: چنانچه مسوولان در رابطه با رفع این چالش تدبیر لازم را به كار نبندند این چالش به یك بحران اجتماعی و امنیتی تبدیل می شود.

به گزارش ایرنا، سیدسعید زمانیان روز چهارشنبه در نشست شورای اداری این استان كه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در شهركرد برگزار شد، افزود: انتظار می رود مسوولان در رابطه با چالش آب تدبیر لازم را به كار ببندند.
وی همچنین توسعه نامتوازن را عامل عقب ماندگی چهارمحال و بختیاری دانست و گفت: این استان نسبت به استان های برخوردار كشور در حدود 70 سال عقب تر و این مسئله می طلبد تا مسوولان نگاه ویژه تری به این منطقه داشته باشند.
وی، تكمیل پروژه های نیمه تمام راه آهن و تكمیل پروازهای فرودگاه شهركرد را از دیگر مطالبات مردم دانست و تصریح كرد: عدم تخصیص اعتبارات لازم، توسعه در استان را با مشكل روبرو كرده است.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، توجه به نیروی انسانی و نخبگان استان را از مهمترین موضوعات مغفول مانده در استان دانست و افزود: این استان در حالی كه دارای مواهب خدادادی بسیاری است اما بی توجهی به نیروی انسانی توانمند استان سبب شده تا جوانان بااستعداد استان از مدیریت كلان كشور بی بهره بمانند.
امیرعباس سلطانی با تشریح نقش مردم استان در طول تاریخ و به ویژه جریان مشروطیت خاطرنشان كرد: انتظار می رود به مردم شایسته این استان بیش از پیش توجه شود.
به گزارش ایرنا، رییس مجلس شورای اسلامی برای شركت در كنگره ملی سرداران و دو هزار و 437 شهید گلگون كفن استان چهارمحال وبختیاری به شهركرد سفر كرده است.
7363/ 6014/