۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۲۱:۴۷
کد خبر: 81799752
T T
۰ نفر
توزيع كنندگان قرص هاي روانگردان در دام پليس هرمزگان گرفتار شدند

بندرعباس- ايرنا- فرمانده انتظامي هرمزگان از متلاشي كردن يك باند توزيع كننده قرص هاي روان گردان در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردارعزيزالله ملكي روز چهارشنبه با اعلام اين خبر اظهارداشت: با انجام اقدام اطلاعاتي و پليسي، تعدادي از افراد كه به صورت يك باند اقدام به وارد نمودن قرص ها و داروهاي روان گردان از استان هاي همجواربه بندرعباس مي كردند، شناسايي و تمامي فعاليت آنها مورد رصد و كنترل اطلاعاتي قرار گرفت.
وي ادامه داد: در نهايت پس از حصول اطمينان از بارگيري يك محموله بزرگ از اين دارو ها در شهرستان شيراز به مقصد بندرعباس از طريق يك دستگاه اتوبوس و رصد محل تحويل كالا واقع در محدوده ترمينال مسافربري بندر عباس، مأموران پليس امنيت عمومي استان وارد عمل شدند.
سردار ملكي تصريح كرد: مأموران در بازرسي از اتوبوس مذكور، تعداد چهار هزار و 400عدد انواع قرص متادون و ترامادول، تعداد 60 شيشه 250 سي سي شربت متادون و دو ظرف حاوي 40 ليتر شربت متادون كشف كردند.
فرمانده انتظامي هرمزگان با اشاره به اينكه ارزش داروهاي روانگردان كشف شده حدود 500 ميليون ريال برآورد شده ، خاطر نشان كرد: در اين راستا چهار متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.
سردار ملكي تاكيد كرد: پليس با قاطعيت تمام با هنجارشكنان و مخلان نظم و امنيت عمومي و سوداگران مرگ برخورد مي كند و اجازه نخواهد داد آسايش و آرامش را از مردم سلب كرده و جوانان و نوجوانان را منحرف و اسير مواد مخدر كنند.
وي ابراز داشت: ترويج آموزه هاي ديني، توسعه آموزش هاي همگاني، حساس كردن خانواده ها نسبت به اين آسيب خطرناك و هم افزايي جدي ميان نهادهاي متولي بهترين ابزارهاي جلوگيري از توسعه مواد مخدر است.ك/3
7198/ 6048