۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۵۸
کد خبر: 81800896
T T
۰ نفر
سرمربي استقلال تهران: براي حفظ صدر نشيني به مصاف تيم پديده مي رويم

مشهد- ايرنا- سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: براي حفظ صدر نشيني جدول رده بندي و كسب برتري به مصاف تيم پديده مشهد مي رويم.

به گزارش خبرنگار ورزشي ايرنا پرويز مظلومي عصر پنجشنبه در نشست خبري قبل از بازي تيم هاي استقلال تهران و پديده مشهد افزود: با توجه به آمادگي بازيكنان سعي مي كنيم با ارايه يك بازي خوب و هدفمند در يكي از حساس ترين بازيهاي ليگ برتر با شكست حريف صدر نشيني خود را حفظ كنيم.
وي اظهار كرد: تاكنون نيز با شناخت حريفان خود و ارايه يك بازي خوب و كسب امتيازهاي لازم به صدر جدول رده بندي ليگ برتر صعود كرديم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: حنيف عمران زاده از حضور در رقابت با پديده محروم است و محسن كريمي و فرشيد اسماعيلي هم مصدوم هستند.
مظلومي با اشاره به انتقادهاي برخي نسبت به حمايت وي از جاسم كرار بازيكن عراقي استقلال افزود: نه تنها كرار بلكه ساير بازيكنان خارجي استقلال از توانايي هاي خوبي برخوردارند و بازيهاي مطلوبي ارائه مي دهند و اگر برخي مشكلات آنان رفع شود با جان و دل بازي مي كنند.
وي اظهار كرد: جاسم كرار با وجودي كه به تيم ملي فوتبال عراق دعوت شده بود با توجه به حضور در تركيب تيم استقلال به درخواست تيم عراق پاسخ مثبت نداد.
مظلومي گفت: تيم فوتبال پديده مشهد تيم خوب و قابل احترامي است و بازيهاي خوبي ارايه داده است.
وي با تبريك قهرماني تيم ملي اميد در مسابقات فوتبال غرب آسيا افزود: از بازيكنان در اختيار تيم ملي تاكنون تنها روزبه چشمي را در اختيار گرفته‌ ايم.
سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد هم گفت: تيم ما تيم دست و پا بسته اي نيست و در مسابقه با تيم استقلال براي پيروزي به ميدان مي رويم.
محمد رضا مهاجري افزود: كسب يك امتياز براي ما راضي كننده نيست و تلاش مي كنيم با همت بازيكنان سه امتياز رقابت را كسب كنيم و حريف خود را شكست دهيم.
وي اظهار كرد: هيچيك از بازيكنان ما محروم نيستند و حسين بادامكي و يونس شاكري نيز كه مصدوم بودند اينك به شرايط ايده آل براي حضور در رقابت دست يافته اند.
وي با اشاره به انتقادهايش از كي روش سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: براي دومين بار در رقابتهاي ليگ برتر امسال تعطيلات 20 روزه اين مسابقه ها براي حضور تيم ملي در رقابتهاي آسيايي سخت است و اين وقفه موجب كاهش شرايط ايده آل بدني بازيكنان مي شود.
وي افزود: نمي خواهيم امتياز خود را در رقابتهاي آسيايي در مقابل تيمهاي حاشيه خليج فارس از دست بدهيم و علاقه مند به تماشاي بازيهاي مطلوب تري از تيم ملي بوديم.
وي گفت: بازيكنان ما با تلاش بسيار فرصتهاي خوبي را در مقابل حريفان خود ايجاد مي كنند ولي در برخي موارد نمي توانيم از اين فرصتها براي زدن گل بهره ببريم.
مهاجري اظهار كرد: براي رفع اين معضل آمادگي جذب دو بازيكن مستعد را در ادامه فصل ليگ برتر داريم و چهار بازيكن ما هم از توانايي خوبي براي زدن پنالتي برخوردارند.
تيم فوتبال پديده مشهد عصر جمعه بيست و چهارم مهر ماه جاري در هفته هشتم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال باشگاههاي كشور در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) اين شهر ميزبان تيم استقلال تهران است.
تيم استقلال تهران در هفت هفته گذشته ليگ برتر فوتبال با پنج پيروزي، يك مساوي و يك شكست و 16 امتياز در صدر جدول و تيم پديده مشهد با دو پيروزي، سه مساوي و دو شكست و 9امتياز در دره نهم جدول رده بندي اين رقابتها قرار دارد.
تيم فوتبال سياه جامگان خراسان ديگر نماينده مشهد در رقابتهاي ليگ برتر فوتبال كشور در اين روز در فولاد شهر اصفهان با تيم سپاهان ديدار خواهد داشت./2
2095/ 6053
۰ نفر