سرمربی تیم استقلال: به دنبال کسب سه امتیاز بازی با پدیده هستیم

مشهد- ایرنا- سر مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی فردا برای هر ۲ تیم استقلال و پدیده خیلی مهم است و استقلال به دنبال کسب سه امتیاز این بازی است.

فرهاد مجیدی پنجشنبه شب در نشست خبری در مشهد افزود: صرف نظر از جایگاه تیم پدیده در جدول لیگ فردا بازی سختی را با این تیم خواهیم داشت 
وی اضافه کرد: در بازی فردا "دانشگر و مرادی"  به علت سرماخوردگی و  "آزادی و پوریا غفوری"  به علت مصدومیت با ما در مشهد نیستند.
سر مربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال جدایی " امین قاسمی" طی نیم فصل از این تیم گفت:قاسمی بازیکن بسیار بسیار  خوب و با اخلاق و با کیفیتی است اما ما بر اساس آمادگی و تمرینهایی که انجام می دهیم از بازیکنان  استفاده خواهیم کرد.
مجیدی افزود: من به فضای مجازی کاری ندارم  و اگر در کادرم بازیکن آماده باشد استفاه می کنم و فرقی نمی کند کدام بازیکن باشد.
وی تصریح کرد: ما در کادر فنی بهترین کسانی هستیم که تصمیم می گیریم که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند و به مسایل حاشیه ای هم توجهی نمی کنیم.

تیمهای فوتبال پدیده و استقلال تهران فردا ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد با هم دیدار می‌کنند.
هم اینک تیمهای پدیده از مجموع ۱۰ بازی با کسب ۲ امتیاز در قعر جدول و تیم استقلال با ۲۲ امتیاز در رتبه دوم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha