۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۶
کد خبر: 81802524
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامي قصرشيرين: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در دستور كار پليس است

قصرشيرين - ايرنا - فرمانده انتظامي قصرشيرين از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد و گفت: اجراي اين طرح بصورت مستمر در دستور كار پليس است.

سرهنگ عنايت فلاحي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع) افزود: اين طرح با هدف پاكسازي نقاط آلوده و ارتقاي احساس امنيت در اين شهرستان اجرا شد.
وي اظهار كرد: اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي از رويكردهاي نيروي انتظامي در راستاي ناامن كردن محلات جرم خيز، پاكسازي نقاط آلوده و تقويت احساس امنيت با بكارگيري توان و امكانات موجود است.
وي اظهار كرد: ماموران انتظامي در اجراي اين طرح يك قبضه سلاح، يك دستگاه موتورسيكلت سرقتي، مقداري انواع مواد مخدر، هفت نفر سارق و خرده فروش مواد مخدر، جمع آوري اقلام و تجهيزات ممنوعه را كشف و ضبط و هفت سارق را نيز دستگير كردند.
رييس پليس قصرشيرين پلمپ 12 باب مغازه متخلف، توقيف 26 دستگاه موتورسيكلت متخلف و 11 دستگاه خودرو را از ديگر دستاوردهاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در اين شهرستان مرزي ذكر كرد.
سرهنگ فلاحي با قدرداني از همكاري خوب شهروندان در ارايه اطلاعات و اخبار بموقع افزود: اجراي اين گونه طرح ها بصورت مستمر و با هدف افزايش احساس امنيت و آرامش شهروندان در دستور كار پليس است.
وي همچنين از حضور ماموران انتظامي در هيات ها و آيين هاي عزاداري در راستاي برقراري امنيت، نظم و انضباط در ايام سوگواري ماه محرم خبر داد.
وي از مردم خواست تا با پليس انتظامي همانند گذشته همكاري و مساعدت داشته باشند و ضمن انجام اقدامات پيشگيرانه براي جلوگيري از وقوع هرگونه ناهنجاري در صورت مشاهده اعمال مجرمانه از سوي برخي افراد گزارش خود را از طريق تماس با شماره تلفن هاي 197 و 110 به پليس اطلاع دهند.
قصرشيرين در غرب استان كرمانشاه بيش از 27 هزار نفر جمعيت دارد.ك/3
7079/3012/8066