۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۵
کد خبر: 81806994
T T
۰ نفر
اسيد پاش در كمتر از ربع ساعت به دام پليس جلفا افتاد

تبريز - ايرنا - معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي از دستگيري اسيد پاش در كمتر از 15 دقيقه بعد از ارتكاب جرم در شهرستان جلفا خبر داد.

سرهنگ 'علي اسمعيل پور' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار كرد: برابر گزارش هاي مردمي به مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اسيد پاشي در روستاي 'شجاع' شهرستان جلفا، ماموران پليس به لحاظ فوريت موضوع به محل اعزام و شخصي خود را به اكيپ گشت معرفي كرده و گفت به علت اختلاف قبلي خانمي با همسر من درگير شده و اقدام به اسيد پاشي به همسر، دختر و برادرم كرده است.
سرهنگ اسمعيل پور ادامه داد: اكيپ گشت در يك اقدام عملياتي سريع و منسجم موفق شد متهم را كه به اتفاق همسرش با خودرو شخصي در حين فرار بودند، دستگير و بازداشت كند.
وي بيان داشت: دو نفر از مجروحان اين حادثه به يكي از بيمارستان هاي تخصصي تبريز اعزام و يك نفر ديگر كه از ناحيه پا دچار سوختگي شده بود به صورت سرپايي مداوا و ترخيص شد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي يادآور شد: متهم زن اين حادثه با تشكيل پرونده به همراه شوهرش تحويل مقام قضايي و روانه زندان شد.
در يك حادثه تلخ و به دليل اختلافات خانوادگي ، يك زن 21 ساله در روستاي شجاع از توابع شهرستان جلفا در آذربايجان شرقي اقدام به اسيدپاشي به سه نفر از اعضاي خانواده همسايه كرد.
اين حادثه عصر روز شنبه گذشته روي داد و طي آن زني به نام 'آ. پ.' به بهانه دعواي كودكان خردسال به منزل همسايه شان به نام آقاي 'ر. ب'. آمده و پس از ورود به منزل به دو زن و يك مرد اسيد پاشيد.
گزارش خبرنگار ايرنا حاكي است كه متهم اين حادثه از اسيد لوله بازكني استفاده كرده و همين مساله موجب شده است كه درصد سوختگي خيلي بالا نباشد.
در اين حادثه دختر 21 ساله ، همسر و برادر آقاي 'ر. ب' به شدت آسيب ديده و به دليل شدت سوختگي به بيمارستان سينا در تبريز منتقل شده اند.
بر اساس مشاهدات خبرنگار ايرنا، دختر و همسر آقاي 'ر.ب.' از ناحيه سر تا پاها دچار سوختگي شده و بردار وي نيز از ناحيه كمر به پايين آسيب ديده است.
پزشكان معالج اين مصدومان اعلام كرده اند، هر چند شدت سوختگي دو زن اين حادثه بسيار عميق بوده است اما با تلاش هاي مستمر، اين آسيب ها به چشمان آنها چندان صدمه اي نزده است.
روستاي شجاع با سه هزار نفر جمعيت از جمله روستاهاي پرجمعيت شهرستان جلفا در فاصله 140 كيلومتري شمال غرب تبريز واقع است.
518/ 1257
۰ نفر