۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۵:۳۰
کد خبر: 81809026
T T
۰ نفر

ايران: فرمان رهبري براي اجراي برجام

۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۵:۳۰
کد خبر: 81809026
ايران: فرمان رهبري براي اجراي برجام

تهران- ايرنا- روزنامه ايران تيتر نخست خود را با اختصاص به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامي به رييس جمهوري در خصوص اجراي برنامه جامع اقدام مشترك (برجام) چنين نوشت: فرمان رهبري براي اجراي برجام

به گزارش ايرنا، اين روزنامه در تيتر نخست شماره روز پنجشنبه 30 مهر در اين باره آورده است: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب در نامه‌اي به رييس جمهوري و رييس شوراي‌عالي امنيت ملي، با اشاره به بررسي‌هاي دقيق و مسؤولانه برجام در مجلس شوراي اسلامي و شوراي‌عالي امنيت ملي و عبور اين موافقتنامه از مجاري قانوني، دستورات مهمي را در خصوص رعايت و حفظ منافع ملي و مصالح عاليه كشور صادر و با برشمردن تأكيدات و الزامات 9 گانه در اجراي برجام، مصوبه جلسه 634 مورخ 19/5/94 شوراي عالي امنيت ملي را با رعايت اين موارد و الزامات تأييد كردند.
«اسد در خانه متحد روسي» عنوان تيتر ديگري از اين روزنامه است كه در آن به ديدار بشار اسد رييس جمهوري سوريه با ولاديمير پوتين رييس جمهوري روسيه اشاره شده است.
اين روزنامه همچنين در مطلبي به حضور رييس جمهوري در مراسم عزاداري كاركنان نهاد رياست جمهوري اشاره و به نقل از دكتر روحاني آورده است: «روزهاي مهم و سرنوشت‌سازي پيش رو داريم».
در اين روزنامه همچنين سه يادداشت با عناوين «جناح‌زدايي از تريبون‌هاي محرم» از حجت‌الاسلام محسن غرويان، «بايسته‌هاي عزاداري و ضرورت حرمت اخلاق» از محمد سالاري عضو شوراي اسلامي شهر تهران و عاشورا؛ «بيدارگري»، روياروي «بيدادگري» از ابوالقاسم حسينجاني شاعر و پژوهشگر به چشم مي خورد.
آمادگي ايران براي جذب20ميليون گردشگر تا سال 2025، طرحي براي رونق بازار مسكن و نشست سفيران 9 كشور اروپايي با فعالان اقتصادي ايران از ديگر تيترهاي اين روزنامه است.
شبك**1983**1504
۰ نفر