۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۵۵
کد خبر: 81811916
T T
۰ نفر

شهادت یك دختر فلسطینی در الخلیل

۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۵۵
کد خبر: 81811916
شهادت یك دختر فلسطینی در الخلیل

تهران – ایرنا – نظامیان رژیم صهیونیستی روز یكشنبه یك دختر فلسطینی را به بهانه تلاش برای حمله به یك نظامی صهیونیست در الخلیل با سلاح سرد، به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم،‌ سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شد: یك دختر فلسطینی با نزدیك شدن به ایست بازرسی پلیس در نزدیكی حرم ابراهیمی در شهر الخلیل قصد داشت یك سرباز صهیونیستی را چاقو بزند كه نظامیان این رژیم وی را با گلوله هدف قرار دادند.
بر اساس این گزارش، این دختر فلسطینی بعد از اصابت گلوله، بلافاصله به شهادت رسید.
در همین حال، در درگیری های میان شهرك نشینان صهیونیست با فلسطینیان، در شهرك «سعیر» واقع در جنوب الخلیل دو جوان فلسطینی زخمی شدند.
وزارت بهداشت فلسطین در این باره اعلام كرد: این دو جوان فلسطینی در اثر اصابت گلوله شهرك نشینان صهیونسیت به شدت زخمی شدند.
همچنین شاهدین عینی به خبرنگار فلسطین الیوم گفتند: یكی از شهرك نشینان صهیونیست، یك كشاوز فلسطینی را در حین چیدن زیتون در الخلیل هدف قرار داد و زخمی كرد.
این در حالی است كه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از جامعه بین الملل و سازمان ملل خواسته است كه به اشغال هفتاد ساله فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی پایان بدهد و اقدامات لازم را برای ایجاد یك كشور مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس و بازگشت آوارگان فلسطینی را به سرزمینهایشان فراهم سازد.
مركز پژوهش های امور دشمن صهیونیستی نیز با صدور بیانیه ای اعلام كرد كه از آغاز انتفاضه جدید فلسطین تاكنون 58 فلسطینی در كرانه باختری، قدس شریف و نوار غزه به شهادت رسیده اند كه 35 درصد آنها نوجوانان و كودكان هستند.
اقدامات خشونت آمیز چند هفته اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در مسجدالاقصی و زمزمه تقسیم زمانی و مكانی آن از سوی صهیونیست ها موجب شروع موج جدید درگیری ها در اراضی اشغالی شد كه تاكنون دستكم 58 كشته از میان فلسطینی ها به جا گذاشته است.
خاورم**9366**9329**1144
۰ نفر