۴ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۳۴
کد خبر: 81813326
T T
۰ نفر
عبدالله ويسي: اين سه امتياز براي ما خيلي مهم است

اهواز- ايرنا- سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: كسب سه امتياز دربازي مقابل استقلال اهواز براي ما خيلي مهم است زيرا موجب شد تا كماكان در كورس قهرماني باقي بمانيم.

تيم فوتبال استقلال خوزستان دوشنبه شب در جريان هفته دهم ليگ برتر باشگاههاي ايران در ورزشگاه الغدير اهواز تيم همنام اهوازي خود را با نتيجه پرگل چهار برصفر شكست داد.
عبدالله ويسي در پايان اين بازي در نشست خبري با خبرنگاران اظهار كرد: از آنجا كه امتيازهاي اين بازي براي ما مهم بود بازيكنان ما با تمركز بالايي مسابقه را شروع كردند و نتيجه خوبي هم گرفتند.
وي اضافه كرد: در اين ديدار بازيكنان تيم ما فراتر از تفكرات من بازي كردند به طوري كه آنچه را از آنان خواسته بوديم در زمين به خوبي اجرا كردند.
ويسي به موقعيت تيم حريف نيز اشاره كرد و گفت: از تيم استقلال اهواز شناخت كامل داشتيم به همين منظور مي دانستيم از چه جناحي بايد به حريف ضربه وارد كنيم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان افزود: وقتي در نيمه اول به هدف خود رسيديم در نيمه دوم بازي را به كنترل خود در آورديم ضمن آنكه در اين نيمه هم توانستيم به گل برسيم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان با اظهار رضايت از روند موفقيت بازيكنانش ابراز اميدواري كرد اين رشد ادامه يابد و دربازي هاي آينده نتايج مطلوب را كسب كنيم.
ويسي به اهداف تيم استقلال خوزستان در كسب امتيازات لازم گفت: ما براي 10 بازي اول ليگ پيش بيني كرده بوديم كه 16 امتياز كسب كنيم اما ما از اين پيش بيني جلو رفته ايم و آن كسب 19 امتياز است.
تيم استقلال خوزستان با اين برد به جايگاه دوم صعود كرد.
6065/7160