ویسی: حضور بانوان در ورزشگاه فوق‌العاده بود + فیلم

کرمان - ایرنا - سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: حضور بانوان در ورزشگاه مس فوق العاده بود و از این بابت خدا را شکر می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی مقابل مس رفسنجان افزود: اینجا خیلی راحت است و ورزشگاه تمیز و خوبی دارید و امیدوارم که ما خوزستانی ها هم یاد بگیریم و چنین ورزشگاهی را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه رفسنجانی ها زمین تمرین در اختیار ما قرار ندادند تصریح کرد: خودمان زمین گرفتیم و از این بابت نگرانی و گلایه ای نداریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: مس در زمین خودش فوتبال خوبی بازی می کند اما بازیکنان ما با قلبشان بازی کردند تمامی روزنه های این تیم را بستیم و اوقاتی بود که احتمال گل زنی حریف وجود داشت.

وی ادامه داد: ما ۸۰ درصد نیمه دوم بازی ها را برده ایم و در این نیمه نباختیم، خدا را شکر در نیمه اول گل دریافت نکردیم و به بازیکنان گفتم که در نیمه اول فقط گل دریافت نکنند.

ویسی افزود: مس تمام راه‌ها را رفته بود که گل بزند اما ما در حوزه دفاعی شجاعانه تر بازی کردیم و حتی به تساوی راضی بودیم و می‌خواستیم گل نخوریم.

سرمربی مس: نتیجه چیزی غیر از شرمندگی نبود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان نیز در این نشست گفت: هر راهی را که امتحان کردیم، صاحب موقعیت شدیم اما تبدیل به گل نشد.

ساکت الهامی ادامه داد: فرصت های زیادی را در این بازی از دست دادیم، نمی دانم دلیل آن چه بود و چه اتفاقاتی افتاده بود و نتیجه ای که رقم خورد غیر از شرمندگی چیزی برای من نبود.

وی با بیان اینکه مقصر این باخت خودم بودم افزود: نیمه دوم هم ما بهتر بودیم اما موقعیت های ما به گل تبدیل نشد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته ۱۱ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای مس موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر بر تیم مس رفسنجان غلبه کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha