۵ آبان ۱۳۹۴، ۹:۱۶
کد خبر: 81813565
T T
۰ نفر

خاطرات زن اینگوشی از اردوگاه ازدواج داعشی ها

۵ آبان ۱۳۹۴، ۹:۱۶
کد خبر: 81813565
خاطرات زن اینگوشی از اردوگاه ازدواج داعشی ها

مسكو- ایرنا- یك زن تبعه روسیه از جمهوری اینگوش كه بر اثر تبلیغات اینترنتی مبلغان داعش خانواده خود را ترك كرده و از مسیر تركیه به این گروه تروریستی پیوسته بود، پس از فرار، از وجود اردوگاه ویژه ازدواج برای تروریست ها با حضور صدها زن خارجی خبر داده است.

به گزارش ایرنا، «آفیناد اسكانووا» درباره عزیمت خود به مناطق تحت تسلط تروریست ها گفته است: مبلغان داعش از طریق اینترنت من را متقاعد كردند كه خانواده خود را ترك كنم و به خاورمیانه بروم و با «زندگی ایده آل» آشنا شوم و در واقع من را به عنوان همسر داعشی انتخاب كرده بودند.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیك، آفیناد طی بازجویی به ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام كرد: پس از ورود به سوریه من را به مقر زنان داعشی فرستادند تا سرنوشت بعدی ام را تعیین كنند.
وی می افزاید: ازدواج با تروریست هایی كه می دانستیم به زودی كشته می شوند سرنوشت زنان اردوگاه بود و بازهم از این مقر سر در می آوردند. در این مقر تعداد بسیار زیادی از زنان روسی و قزاقستانی و از كشورهای دیگر حتی آمریكا هم هستند كه همراه فرزندان و حتی نوزادان خود در آنجا به سر می برند.
براساس این گزارش، آفیناد همراه پسر خردسال خود توانسته با خودروهای عبوری با فرار به مرز سوریه و تركیه و سپس به شهر استانبول فرار كند.
براساس گزارش های انتشار یافته، در صفوف داعش و دیگر گروه های تروریستی در سوریه و عراق شهروندانی از 83 كشور می جنگند.
اروپام**1516**1485**1517