۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۰۱
کد خبر: 81839450
T T
۰ نفر
دستگيري سارقان وسايل داخل خودرو با 69 فقره سرقت در فرديس

كرج-ايرنا-رئيس پليس شهرستان فرديس از دستگيري سه سارق و دومالخر لوازم داخل خودرو و كشف 69 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ ايوب احمدي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي ارجاع يك فقره پرونده از كلانتري 11 مركزي فرديس اين پليس مبني بر دستگيري يك نفر به اتهام سرقت خودرو پرايد بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار ماموران آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي گفت: متهم در بازجويي هاي اوليه و در مواجهه با شواهد موجود لب به اعتراف گشود و به ارتكاب 65 فقره سرقت داخل خودرو در حوزه شهرستان فرديس و چهار فقره سرقت خودرو با همدستي دو نفر ديگر اعتراف كرد.
رئيس پليس شهرستان فرديس درزمينه شيوه و شگرد سرقت ها گفت: سارق در ساعات بعدازظهر و نيز ساعات اوليه صبح با توجه به خلوت بودن معابر با يكدستگاه خودرو سرقتي اقدام به سرقت خودروها و لوازم داخل خودرو هاي پارك شده در كوچه هاي خلوت مي كرد.
احمدي افزود: ماموران موفق شدند با راهنمايي متهم محل هاي سرقت و تعدادي از مالباختگان را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي در اقدامي غافلگيرانه دو سارق ديگر را كه از افراد شرور و سابقه دار در امر سرقت داخل خودرو بودند دستگير كنند از متهمان دو دستگاه خودرو سرقتي كشف شد.
وي اظهار كرد: متهمان در تحقيقات پليسي به جرم خود اعتراف و اذعان داشتند كه اموال مسروقه را به دو نفر مالخر فروخته اند.
وي گفت: با تلاش پليس هر دو مالخر دستگير و از آنها 80 فقره اموال سرقتي از قبيل ضبط،باند خودرو وغيره كشف شد ارزش اموال مسروقه 900 ميليون ريال برآورد شده است.
شهرستان فرديس با حدود 600 هزار نفر جمعيت در جنوب كلانشهر كرج مركز استان البرز واقع شده است.ك/3
7417/ 6155