۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۵۸
کد خبر: 81839865
T T
۰ نفر
نوجوان مياندوآبي مدال برنز مسابقات كاراته جهان را بر گردن آويخت

مهاباد- ايرنا- سيدعلي كريمي ملّي پوش مياندوآبي با درخشش در مسابقات قهرماني كاراته جهان توانست مدال برنز رده سني نوجوانان اين رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

رئيس هيات كاراته مياندوآب روز يكشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: اين ورزشكار شايسته در وزن منهاي 57 كيلوگرم در دومين روز از برگزاري مسابقات كاراته قهرماني جوانان و نوجوانان جهان در اندونزي به اين مقام ورزشي دست پيدا كرد.
محمود وقري افزود: اين كاراته كا در ابتدا ورزشكار بوسني و هرزگوين را 3 بر يك برد، سپس برابر نماينده روسيه به تساوي يك بر يك رسيد كه با راي داوران در هانتي برنده شد و در سومين ديدار كاراته كايي از آلمان را 3 بر 2 شكست داد.
وي اضافه كرد: اين ورزشكار شايسته سپس در نيمه نهايي با نتيجه يك بر صفر مغلوب حريفي از تركيه شد و از رسيدن به فينال بازماند.
وقري گفت: در جدول شانس مجدد، كريمي به مصاف نماينده عربستان رفت و با نتيجه يك بر صفر به برتري رسيد و صاحب مدال برنز اين دوره از پيكارها شد.
وي با بيان اينكه اين نخستين مدال جهاني اين ورزشكار مياندوآبي است، افزود: وي پيش از اين در مسابقات بين المللي مختلفي توانسته بود مدال هاي زيادي كسب كند.
نهمين دوره مسابقات كاراته قهرماني نوجوانان و جوانان جهان از پنج شنبه 21 آبان ماه با حضور 1400 كاراته كا از 91 كشور جهان از جمله جمهوري اسلامي ايران در جاكارتا پايتخت اندونزي آغاز شده است و امروز يكشنبه با معرفي برترين ها پايان مي يابد.
شهرستان مياندوآب يكي از قطب هاي ورزش هاي رزمي بويژه كاراته در آذربايجان غربي به شمار مي آيد.ك3
6185/1905