به گزارش خبرنگار ايرنا حميدرضا فتاح روز سه شنبه در نشست بررسي مشكلات مربوط به خدمات پستي در گيلانغرب افزود: در قالب خدمات الكترونيكي، مالي و فيزيكي هم اكنون انواع خدمات پستي به مردم ارائه مي شود.
وي خريد اينترنتي را نمونه بارز خدمات پست به اقشار مختلف مردم ذكر كرد و اظهارداشـت: همسو با اجراي طرح دولت الكترونيك، امضاي تفاهم نامه طرح 'جي نف' بين اداره كل پست با استانداري كرمانشاه در دست اقدام است.
وي جمع آوري اطلاعات مكان محور را از ويژگي و خصوصيات بارز اين طرح عنوان كرد و گفت: دستگاههاي اجرايي با استفاده از اطلاعات اين سامانه مي توانند خدمات خود را به سرعت با هماهنگي كامل و در كوتاهترين زمان ممكن به مردم ارائه دهند.
به گفته فتاح در هفت ماه سپري شده از سال جاري 119 هزار و 311 انواع مرسوله پستي از گيلانغرب خارج و 135 هزار مرسوله نيز وارد اين شهرستان شد.
گيلانغرب با بيش از 72 هزار نفر جمعيت در غرب استان كرمانشاه واقع شده است.ك/3
7079/7398/8066
مديركل پست كرمانشاه: خدمات پستي براساس نيازهاي جامعه رو به پيشرفت است
۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۲۶
کد خبر:
81842550
قصرشيرين - ايرنا - مديركل پست استان كرمانشاه گفت: خدمات پستي براساس تحولات و نيازهاي جامعه تغيير يافته و رو به پيشرفت است.