۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱
کد خبر: 81843742
T T
۰ نفر
تيم هاي پشتيباني قرارگاه ظفر به مرز مهران اعزام شدند

تهران-ايرنا- فرمانده يگان هاي ويژه نيروي انتظامي از اعزام تيم هاي پشتيباني، خدماتي و امدادي قرارگاه ظفر به مهران براي تسهيل تردد و ارائه خدمات به زائران اربعين حسيني خبر داد.

به گزارش ايرنا از اعلام روز چهارشنبه پايگاه خبري پليس، سردار حسن كرمي، گفت: تيم هاي پشتيباني، خدماتي و امدادي اين يگان ، صبح امروز در قالب قرارگاه ظفر براي خدمات رساني به زائران حضرت ابا عبد الله الحسين (ع) در كنگره عظيم اربعين به مرز مهران اعزام شدند.
وي، افزود: با توجه به اينكه كنترل ميداني اين مأموريت بزرگ مردم ياري به عهده قرارگاه ظفر است از اين رو يگان هاي ويژه ناجا با آمادگي كامل و با تمام امكانات موجود و به روز در راستاي تسهيل تردد و امنيت زائران، آماده خدمت رساني هستند.
فرمانده يگان هاي ويژه ناجا، افزود: در مراسم اربعين امسال، نيروي انتظامي از جمله يگان ويژه، مسئوليت بسيار پر حجم و سنگيني را به عهده دارد كه اميدواريم امسال همچون سال گذشته اقدامات اين يگان در ارائه خدمت رساني به مردم با توجه به حجم زائران، موثر واقع شود و بتوانيم فضاي خوب و امني براي زوار آماده كنيم.
كرمي از قرارگاه ظفر به عنوان پشتوانه ناجا در مأموريت ها ياد كرد و گفت: اين قرارگاه در مراسم اربعين حسيني(ع) سال93 به خوبي، نقش خود را در مردم ياري به نمايش گذاشت و اكنون نيز با اشتياق در راستاي خدمتگزاري به زائران اربعين حسيني (ع) اعلام آمادگي مي كند.
حدود يك و نيم ميليون تن از هموطنان در مراسم اربعين حسيني سال گذشته شركت كردند كه پيش بيني مي شود، اين رقم براي امسال به حدود 5 / 2 ميليون تن برسد.
اجتمام(1)9105**1776
۰ نفر