۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۵۳
کد خبر: 81844370
T T
۰ نفر
پنج نمايشگاه بين المللي مرتبط با صنعت ساختمان در مشهد گشايش يافت

مشهد- ايرنا- مديرعامل شركت نمايشگاههاي بين المللي مشهد از برپايي پنج نمايشگاه تخصصي بين المللي مرتبط با صنعت ساختمان با حضور 127 شركت داخلي و خارجي در اين شهر خبر داد.

محمدجواد حميد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي اين موارد را نوزدهمين نمايشگاه صنعت ساختمان و تاسيسات با گرايش برجها و ساختمانهاي مرتفع، هجدهمين نمايشگاه كاشي و سراميك چيني و شيرآلات بهداشتي ساختمان، دوازدهمين نمايشگاه مسكن و انبوه سازان و فرصتهاي سرمايه گذاري، ششمين نمايشگاه در و پنجره و ماشين آلات و صنايع وابسته، پنجمين نمايشگاه صنعتي سازي و فناوريهاي نوين صنعت ساختمان برشمرد..
وي افزود: در اين دوره مشاركت كنندگان از كشورهاي آسيايي و اروپايي و استانهاي خراسان رضوي، تهران، آذربايجان غربي و آذربايجان شرقي، اصفهان و يزد در 666 غرفه نمايشگاهي در فضاي 16 هزار مترمربع آخرين محصولات و دستاوردهاي خود را به نمايش مي گذارند.
وي گفت: زمينه هاي فعاليت شركت كنندگان اين نمايشگاه مصالح و تجهيزات ساختمان، سامانه هاي گرمايشي و سرمايشي، انبوه سازان و برج سازان واحدهاي تجاري ادراي و مسكوني، فرآورده هاي نوين صنعت ساختمان، كاشي و سراميك و شيرآلات بهداشتي، تجهيزات آشپزخانه، حمام و جكوزي است.
پنج نمايشگاه تخصصي بين المللي مرتبط با صنعت ساختمان بطور همزمان از 27 تا 30 آبان ماه جاري به مدت چهار روز در محل دائمي نمايشگاه بين المللي مشهد از ساعت 16 تا 22 پذيراي عموم علاقه مندان است.
7489/1858
۰ نفر