۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۵۶
کد خبر: 85513144
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در مشهد آغاز به کار کرد

مشهد-ایرنا-بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی عصر سه شنبه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به‌ خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه از ۲۹ خرداد تا اول تیرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا است.
رضا صفری درخصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات، صنایع سرمایشی وگرمایشی افزود: مصالح ساختمانی، تاسیسات و صنایع سرمایشی و گرمایشی، درب و پنجره، کاشی و سرامیک، یراق آلات و شیرآلات بهداشتی از زمینه‌های فعالیت این نمایشگاه است.
وی اهداف این نمایشگاه را شناساندن ظرفیت‌های داخلی و خارجی در این حوزه اعلام کرد و افزود: ایجاداشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
صفری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در محیطی به وسعت ۱۲هزار و۵۰۰ مترمربع و در سالن‌های فردوسی، عطار، مفاخر و فضای باز برای استقرار شرکت‌های حاضر پیش بینی شده تا محصولات، کالاهای تولیدی و به روز خود را در معرض دید عموم بگذارند.
سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد تعداد کل مشارکت کنندگان در این نمایشگاه را ۱۶۰ شرکت اعلام کرد و گفت: تعداد مشارکت داخل استان خراسان رضوی ۶۸ شرکت و همچنین تعداد مشارکت خارج از استان خراسان رضوی ۹۲ شرکت از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، فارس، همدان، آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان، هرمزگان، خوزستان و قم است.
به گزارش ایرنا مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی و تعدادی از مسوولان استانی در آیین افتتاح این نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه از ۲۹ خرداد ماه برپا شد و تا اول تیرماه ادامه دارد؛ علاقه مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید به عمل آورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha