۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱
کد خبر: 81845080
T T
۰ نفر

70 كیلوگرم موادمخدر در آذربایجان غربی كشف شد

۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱
کد خبر: 81845080
70 كیلوگرم موادمخدر در آذربایجان غربی كشف شد

ارومیه - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 70 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك در این استان كشف شد.

سرهنگ كریم اكبری روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در پی كسب خبری مبنی بر اینكه فردی در سطح حوزه استحفاظی پلیس آذربایجان شرقی با تشكیل شبكه ای در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می كند، رسیدگی به موضوع در دستور كار پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی و شرقی قرار گرفت.
وی اضافه كرد: ماموران با انجام تحقیقات لازم تمامی اعضای این شبكه را شناسایی كردند و مشخص شد كه اعضای آن در زمان معین از طریق محور زنجان به تبریز اقدام به انتقال مواد مخدر به استان های آذربایجان شرقی و غربی خواهند كرد.
سرهنگ اكبری گفت: ماموران موفق شدند در این محور یك دستگاه خودروی كامیون تریلر به عنوان حمل كننده مواد و یك دستگاه خودروی پژو پارس كه این كامیون را اسكورت می كرد، شناسایی و طی یك عملیات غافلگیرانه توقیف كنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار 70 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك كشف و ضبط شد.
وی اضافه كرد: در این رابطه تعداد دو دستگاه خودرو توقیف شد.
وی اظهار كرد : در این رابطه، دو نفر متهم دستگیر و به همراه مواد كشف شده با تشكیل پرونده مقدماتی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی شدند.ك/3
6009/1905/2007
۰ نفر