با اقدامات دولت تدبیر و امید ، مردم به آینده امیدوار شدند

ساری-ایرنا-معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : با اقدامات دولت تدبیر و امید ، مردم كشور به آینده امیدوارتر شده اند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا یونسی روز پنجشنبه در جلسه معارفه فرماندار شهرستان جویبار افزود : جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ، كاهش تورم و ایجاد ثبات سیاسی و امنیتی در منطقه از دستاوردهای دولت تدبیر و امید به شمار می رود كه در ایجاد روحیه و انگیزه در مردم كشور بسیار تاثیر گذار بوده است .
وی به وعده و شعارهای دولت روحانی مبنی بر اینكه ' چرخ سانترفیوژها باید بچرخد و چرخ زندگی مردم نیز باید بچرخد ' اشاره كرد و ادامه داد : دولت با شیوه مبارزه از طریق مذاكره توانست این موضوع را به سرانجام خوبی برساند .
معاون استاندار مازندران گفت : با دیپلماسی قوی و كارشناسی ایران بزرگترین حادثه تاریخ دیپلماتیك بعد از جنگ جهانی دوم در قضیه انرژی هسته ای ایران رقم خورد .
وی ادامه داد : اكنون جهان به این حقیقت رسیده است كه ایران با وجود داشتن انرژی هسته ای با مصالحه و سازش حرف خود را بر كرسی می نشاند .
یونسی گفت : در حالی كه بسیاری از كشورهای قدرتمند دنیا با بحران داعش و ناآرامی های این گروه مواجه هستند ، ایران با وجود ناآرامی های كشورهای اطراف جزیره امنی برای مردم كشورش به شمار می رود .
وی افزود : این هنر انقلاب اسلامی است كه در میان جنگ و آشوب ، امنیت و آسایش را برای مردم كشور فراهم كرده است .
معاون استاندار مازندران دستیابی به اهداف موردنظر نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت را در گرو اتحاد و همدلی مسئولان و مردم دانست و گفت : می بایست حول محور ولایت فقیه همیشه با یكدیگر همدل و همزبان بود .
وی ویژگی دولت تدبیر و امید در انتصاب مدیران را واگذاری مسئولیت به افراد شایسته اعلام كرد و افزود : این روند شایسته سالاری در مازندران نیز پیگیری می شود .
یونسی انتصاب مدیران شایسته را در اعتماد سازی و جلب رضایتمندی مردم به عنوان پشتوانه نظام بسیارتاثیرگذار دانست.
در این مراسم از زحمات و تلاش های 23 ماهه رضا گنجی فرماندار سابق جویبار قدردانی و رجبعلی وهابی به عنوان فرماندار جدید جویبار معرفی شد .
2096/1654