۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۴
کد خبر: 81848841
T T
۰ نفر
اجراي احكام قضايي صيانت از بيت المال
در استان اردبيل تسريع مي شود

اردبيل- ايرنا- مدير كل دادگستري استان اردبيل با انتقاد از برخي سهل انگاري ها در خصوص صيانت از بيت المال بر لزوم اجراي سريع احكام صادره قضايي تأكيد كرد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از دادگستري استان اردبيل ،حجت الاسلام محمد علي قاصدي در جلسه شوراي حفاظت از اراضي ملي و منابع طبيعي استان اردبيل گفت: اجراي قاطع احكام صادره قضايي كه بر مبناي قانون و در جهت احقاق حق، حفظ حقوق ،آسايش و امنيت مردم انجام مي گيرد موجب خرسندي و رضايت عمومي مردم مي شود.
وي با اشاره به قاطعيت دستگاه قضايي در برخورد با متخلفان و جرايم افزود: دستگاه قضايي استان با هركسي در هر مقامي كه باشد و بخواهد در مقابل قانون بايستد و با مانع تراشي موجب عدم اجراي احكام قانوني يا تعلل در آن شود، طبق مقررات برخورد قانوني خواهد كرد.
حجت الاسلام قاصدي با تبريك هفته بسيج و لزوم بهره گيري از ظرفيت بسيج در صيانت از حقوق بيت المال اظهار كرد: حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران به حق، بسيج را شجره طيبه ناميد كه نشأت گرفته از كلام الهي است و همواره با از خود گذشتگي براي حفظ استقلال و آزادي و نيز حفظ دست آوردهاي نظام در طول سال هاي پس از انقلاب اسلامي جانفشاني كردند.
او بيان كرد: بسيجيان با اعمال خود در طول اين مدت ثابت كردند كه بسيجي ايثارگري است كه براي حفاظت از نظام اسلامي و هويت كشور از همه چيز خود مي گذرد و براي خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم از هيچ كوششي دريغ نمي ورزد.
مدير كل دادگستري استان اضافه كرد: بسيجيان در دوران دفاع مقدس با حضور فيزيكي در ميدان نبرد و امروز در جنگ نرم و تهاجم فرهنگي با دشمنان ايستاده و مقابله مي كنند.
6130/ 1257