معاون دادگستری اردبیل خواستار تعیین تکلیف پرونده‌های اجرای احکام شهرداری شد

اردبیل - ایرنا - معاون دادگستری کل استان اردبیل گفت: پرونده‌های اجرای احکام، نتیجه تلاش مجموعه‌ها و افرادی برای مقابله با تخلفات ساختمانی است و انباشت پرونده‌ها در واحد اجرای احکام شهرداری، موجب فساد و نارضایتی می‌شود و باید در سریع‌ترین زمان تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یوسف خدادادی روز یکشنبه در بازدید از منظقه سه شهرداری اردبیل با ارائه راهکارها و دستورات لازم قضایی نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های انباشت شده در اجرای احکام افزود: پیگیری مداوم و مستمر با اشخاص ذینفع پرونده‌ها تا حصول نتیجه و مختومه شدن آنها باید مدنظر باشد و تذکرات لازم در خصوص تبعات عدم توجه به اخطارهای صادره از سوی شهرداری به افراد داده شود.

وی با اشاره به حمایت‌های دستگاه قضایی استان از اقدامات قانونی شهرداری اردبیل در اجرای احکام پرونده‌های ماده ۱۰۰، به شهروندان توصیه کرد جرایم خود را پرداخت کنند ، در غیر این‌صورت حکم تخریب سازه صادر خواهد شد.

معاون دادگستری کل استان اردبیل پالایش و بازیبنی پرونده‌ها را برای جلوگیری از انباشت در واحد اجرای احکام مهم دانست و بر پالایش دوره‌ای پرونده‌ها در بازه زمانی سه ماه تاکید کرد.

محمود صفری ، شهردار اردبیل نیز در این بازدید با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی از اقدامات قانونی شهرداری اردبیل در موضوعات و موارد مختلف حقوقی گفت: این پشتیبانی موجب دلگرمی و پشتوانه بسیار محکم برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و امیدواریم این روند برای کسب رضایت عموم مردم استمرار داشته باشد.

شهر اردبیل حدود ۵۳۰ هزار نفر جممعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha