۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۴
کد خبر: 81848869
T T
۰ نفر
تذكر كتبي نماينده اصفهان به وزير خارجه براي رسيدگي جدي تر به وضعيت مفقودان فاجعه منا

تهران-ايرنا-نماينده اصفهان در مجلس در تذكري به وزير امور خارجه بر لزوم رسيدگي جدي‌تر به وضعيت غضنفر ركن‌آبادي سفير سابق ايران در لبنان و علي اصغر فولادگر رييس دفتر مطالعات راهبردي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ساير مفقودان مظلوم حادثه منا تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، عباس مقتدايي نماينده اصفهان در جلسه علني روز يكشنبه مجلس در تذكري به وزراي صنعت و امور اقتصادي و دارايي همچنين بر لزوم هماهنگي بين اداره دارايي و سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان راجع به نرخ ماليات تعيين شده براي صنف فروشندگان كاشي و لوازم بهداشتي تاكيد كرد.
وي در تذكري به محمدرضا نعمت زاده، خواهان لزوم رفع تداخل بين صنف مصنوعات فلزي و چوبي و در تذكر ديگري به وزير علوم، تحقيقات و فناوري خواهان رسيدگي بيشتر به مطالبات دانشجويان بورسيه و لزوم نظارت و توجه هرچه بيشتر به فعاليت‌هاي فرهنگي و سياسي دانشگاه‌ها شد.
محمد حسن آصفري نماينده اراك نيز در تذكري به وزير دفاع بر لزوم توجه به دستگاه‌هاي اجرايي براي ارايه خدمات به دارندگان كارت ايثارگري در ارتش و در تذكري به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بر لزوم برقراري پروازهاي حج تمتع از استان مركزي تاكيد كرد.
مهناز بهمني نماينده سراب در تذكري به وزير بهداشت خواهان توضيح علت مرگ يك مادر هنگام زايمان طبيعي در بيمارستان سراب و در تذكر ديگري به وزير آموزش و پرورش خواهان لزوم حل مشكلات فرهنگيان پيرو تعهدات قبلي شد.
بهمني در تذكري به وزير علوم خواهان توضيح علت تأسيس نشدن دانشكده دخترانه فني و حرفه‌اي و در تذكري به وزير نيرو خواهان تسريع در تأمين لوله‌هاي آبرساني در روستاهاي منطقه و اجراي طرح برق‌رساني به چاه‌هاي آب كشاورزان شد.
ايرج نديمي نماينده لاهيجان در تذكري به وزير جهاد كشاورزي بر لزوم پرداخت مطالبات ناشي از خريد تضميني محصولات چايكاران تاكيد كرد.
سيد هادي حسيني نماينده قائمشهر در مجلس به وزير كشور درمورد علت پرداخت نشدن خسارت به سيل ‌زدگان حوزه انتخابيه خود تذكر داد.
وي همچنين به وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي درباره پرداخت نشدن حقوق بازنشستگان فولاد تذكر داد.
علي ايرانپور نماينده مباركه در تذكري به وزير تعاون بر توجه جدي به حل مشكلات بازنشستگان صنعت فولاد كشور تاكيد كرد و در تذكر ديگري به وزير راه و شهرسازي خواهان تسريع در اتمام طرح چهاربانده كردن مسير بزرگراه امام رضا (ع) در شهرستان مباركه شد.
لاله افتخاري نماينده تهران در تذكري به وزير اقتصاد خواهان توضيح علت اعمال فشار مضاعف بر موديان مالياتي و بي توجهي به شرايط ركود اقتصادي شد.
عليرضا منادي عضو هيات رييسه مجلس تذكرهاي كتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور را قرائت شد.
سيام***9121 ** 1336