۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵
کد خبر: 81853074
T T
۰ نفر
30 هزار خدمات جانبي توسط امور مشتركين آب و فاضلاب خراسان جنوبي ارائه شد

بيرجند - ايرنا - معاون خدمات مشتركين و درآمد شركت آب و فاضلاب خراسان جنوبي گفت: در نيمه نخست سال جاري بيش از 30 هزار مورد خدمات جانبي شامل تعويض كنتور خراب، تغيير مكان كنتور آب، خدمات قطع و وصل و خدمات قبوض اصلاحي توسط امور خدمات مشتركين شركت ارائه شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومي شركت آب و فاضلاب خراسان جنوبي، محمود نادي اظهار كرد: از ابتداي سال جاري تاكنون دو هزار 115 دستگاه كنتور خراب در اقطار متفاوت تعويض شده و عمليات استانداردسازي انشعابات قديمي و فرسوده كه احتمال بروز اتفاق و هدررفت آب داشته اند انجام شده است.
وي به ثبت 25 هزار و 200 مورد درخواست الكترونيكي مشتركين در مدت مذكور اشاره كرد و يادآور شد: فروش و واگذاري دو هزار و 850 فقره انشعاب از ديگر اين قدامات است.
معاون خدمات مشتركين و درآمد شركت آب و فاضلاب خراسان جنوبي با اشاره به فرا رسيدن فصل زمستان و احتمال يخ زدگي كنتور و متعلقات انشعاب ناشي از برودت هوا گفت: شهروندان مي توانند در اين خصوص به عايق نمودن كنتور به وسيله پشم شيشه، گوني، موكت و ساير الياف مصنوعي در محفظه كنتور و عايق بندي لوله هاي آبي كه از فضاي باز عبور نموده اند اقدام كنند.
نادي افزود: در زمان يخ زدگي از اقداماتي شامل ريختن آب جوش بر روي كنتور، روشن كردن آتش يا شعله در حوضچه كنتور و بازگذاشتن شير آب جهت رفع يخ زدگي كنتور و لوله هاي آب بايد جدا خودداري شود.ك2
6054