۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱
کد خبر: 81854674
T T
۰ نفر
مزار شهداي مهاباد غبارروبي و گلباران شد

مهاباد- ايرنا- مزار شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي انقلاب اسلامي مهاباد به مناسبت گراميداشت هفته بسيج غبارروبي، عطرافشاني و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين آيين معنوي كه روز پنجشنبه برگزار شد امام جمعه و فرماندار مهاباد، جمعي از مسئولان، روحانيان، خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران، بسيجيان و فرماندهان نظامي و انتظامي مهاباد حضور داشتند.
نماينده ولي فقيه در سپاه مهاباد در اين مراسم با گراميداشت هفته بسيج گفت: بسيج نماد ايثار و ازخودگذشتگي ملت ايران اسلامي در برابر هجمه هاي دشمنان نظام و انقلاب است.
حجت الاسلام محمد طيب نژاد افزود: امام راحل (ره) با تدبير و انديشه والاي خود در برهه حساسي از انقلاب فرمان تشكيل اين نهاد مردمي و مورد نياز كشور را صادر كردند.
وي اضافه كرد: تا زماني كه فرهنگ ايثار و شهادت در بين اقشار مختلف مردم نهادينه باشد، تهديدهاي دشمنان نمي تواند آسيبي به نظام جمهوري اسلامي و آرمان هاي والاي انقلاب وارد كند.
حاضران در اين آيين پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهيدان تجليل كرده و ياد و خاطره دلاورمردي ها، رشادت ها و جانفشاني هاي شهداي اين شهرستان را گرامي داشتند.
شهرستان مهاباد 750 شهيد را تقديم نظام جمهوري اسلامي كرده است.
از 29 آبان تا امروز به نام هفته بسيج نامگذاري شده و در طول اين هفته 112 برنامه متنوع و مختلف در مهاباد و با حضور اقشار مردم برگزار شد.
مهاباد با 215 هزار نفر در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
3020/6185/2093