۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵
کد خبر: 81854848
T T
۰ نفر
استاندار گيلان: 53 درصد از اعتبارات سفر دولت تخصيص يافته است

رشت - ايرنا - استاندار گيلان گفت: تاكنون 53 درصد از اعتبارات مصوب سفر دولت به استان، تخصيص يافته است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي استانداري گيلان به ايرنا، محمدعلي نجفي روز گذشته در نشست پيگيري مصوبات سفر رئيس جمهوري به گيلان افزود: تمام توان براي اجراي تعهدات سفر در استان به كار گرفته شده است.
وي ادامه داد: از مبلغ 796 ميليارد تومان اعتبارات مصوب، تاكنون 419 ميليارد تومان تخصيص يافته است.
استاندار گيلان همچنين با اشاره به اينكه تكميل راه آهن قزوين - رشت يكي از مهمترين مصوبات سفر مي‌باشد، تصريح كرد: زيرسازي اين راه آهن هم اكنون 90 درصد پيشرفت دارد.
وي خاطرنشان كرد: ريل گذاري راه آهن از مسير رشت نيز به زودي آغاز مي‌شود.
نجفي همچنين خواستار افزايش تخصيص اعتبار در بخش‌هاي پره صيادي، تكميل كتابخانه مركزي رشت، آب رساني روستايي و احياء رودخانه‌هاي گوهررود و زرجوب شد و گفت: پرورش ماهي در قفس نيز از پروژه‌هاي خوب سفر است كه نيازمند شتاب در پرداخت اعتبارات است.
غلامعلي جعفرزاده نماينده مردم شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي و رئيس مجمع نمايندگان استان نيز با اشاره به اهتمام ويژه دولت و سازمان مديريت و برنامه‌ريزي درخصوص تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام با پيشرفت بالا كه باقيمانده از دولت‌هاي گذشته است، بيان داشت: از مديران دستگاه‌هاي اجرائي استان خواستارم تا فهرستي از پروژه‌هاي با پيشرفت بالاي 80 درصد استان را تهيه كنند تا در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي نسبت به اختصاص بودجه به آنان بازنگري صورت گيرد.
گيلان، بيست و ششم و بيست و هفتم فروردين ماه امسال، ميزبان دولت تدبير و اميد در پانزدهمين سفر استاني بود.
نشست پيگيري مصوبات سفر رئيس جمهوري به گيلان ، شامگاه ديروز (چهارشنبه) با حضور محمدباقر رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي، معاونان وزير راه و شهرسازي و رؤساي سازمان‌هاي تابعه، معاونان سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و برخي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي در تهران برگزار شد.ك/1
7296/2007