۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۰
کد خبر: 81855889
T T
۰ نفر
تاكيد امام جمعه يزد بر اجراي امر به معروف و نهي ازمنكر

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد بر توجه همگان به اجرايي شدن فريضه امر به معروف ونهي از منكر در جامعه تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي نمازجمعه شهر يزد به برخي آيات و روايات درباره اهميت امر به معروف و نهي از منكر در جامعه اشاره و اظهاركرد: همگان در قبال اجرايي شدن اين فريضه مسئول هستند.
وي ادامه داد: حضرت امام حسين (ع) هدف از فلسفه قيام تاريخ ساز خود را تحقق امر به معروف و نهي از منكر ذكر كرد؛ لذا همه بايد براي اجرايي شدن آن بكوشند.
امام جمعه يزد تاكيد كرد مسئولان اجرايي در انجام اين وظيفه بزرگ الهي بسيار نقش دارند و بايد مردم و مديران همه در تحقق اين فريضه پيشگام باشند.
ناصري با تسليت اربعين حسيني گفت: بايد راه و مرام حضرت امام حسين (ع) را شناخت و براي عمل به وظايف ديني و انساني تلاش كرد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در ادامه به اهداف دنياي استكبار بخصوص آمريكا در منطقه و جهان اشاره و بر هوشياري دربرابر توطئه هاي آنها تاكيد كرد.
ناصري گفت: خوي استكباري قدرت هاي شيطاني و آمريكايي ها ادامه دارد و هدف آنها سلطه بر كشورهاي مستقل عالم است؛ بنابراين نبايد تسليم مطامع آنها شد.
وي به برگزاري كنفرانس با حضور كشورهاي صادركننده گاز در ايران اشاره كرد و آن را براي تصميم گيري ها و برنامه ها در زمينه اين انرژي مهم بسيار سودمند دانست.
امام جمعه يزد به اهميت فعاليت كشورهاي صادركننده گاز اشاره و بر هوشياري در حفظ منافع موجود براي تحقق اهداف عاليه كشور تاكيد كرد.ك3
6197/ 1650
۰ نفر