توان نيروي دريايي سپاه و ارتش جمهوري اسلامي موجب نابودي دشمن خواهد شد

بندرعباس - ايرنا - روابط عمومي و تبليغات نيروي دريايي سپاه به مناسبت هفتم آذرماه روز نيروي دريايي در بيانيه‌اي اعلام كرد: آمادگي هاي فرزندان سرافراز ايران اسلامي در نيروي دريايي ارتش در كنار دريادلان غيور نيروي دريايي سپاه به نقطه اي رسيده كه دشمن باور دارد كه كوچكترين خطاي محاسباتي او در تعدي نظامي به ميهن اسلامي به ويژه در دريا به نابودي او خواهد انجاميد.

در اين بيانيه كه نسخه اي از آن روز شنبه به ايرنا نمابر شد ، آمده است: هفتم آذرماه 1359 يادآور روزي است كه دريادلان شجاع نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در پرتو باورهاي اعتقادي و تلاش هاي غيرتمندانه دفاعي و در تقابل با هجمه دشمن متجاوزي كه جبهه استكبار را تمام قد نمايندگي مي‌كرد ، جانانه در عرصه دريا حضور يافت و ضربه هاي فراموش ناشدني بر پيكر نيروي دريايي ارتش بعث عراق وارد ساخت.
در اين بيانيه مي افزايد: هفتم آذرماه در حقيقت نقطه عطفي در كارنامه درخشان نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران است كه جلوه اي از مجاهدت سرافرازانه و ايثارگرانه اين نيروي مقتدر در دوران دفاع مقدس و در چنين ايامي، ظهور و تجلي پيدا كرد و اين نيرو با رقم زدن چنين حماسه‌اي ، وفاداري ، غيرتمندي ، تبعيت از امام(ره) و پايداري بر سر آرمان هاي انقلاب و نظام مقدس اسلامي را با خون و بذل جان اثبات كرد.
هفتم آذرماه يادآور خلق حماسه اي به ياد ماندني است كه در حقيقت به نقطه عطفي در كارنامه درخشان نيروي توانمند دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران تبديل شد.
هفتم آذر يادآور روزهاي شكوهمند و سرشار از رشادت و ايثار و گذشتي است كه جمعي از بهترين فرزندان اين ملت در نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران براساس عشق و ايمان به آرمان هاي انقلاب اسلامي ، گوش به فرمان ولايت و با انديشه‌اي پاك و نيتي خالص ، در مقابل هجوم دشمن متجاوز چونان سدي پولادين ايستادگي كردند.
با اثبات جانفشاني در اين راه نوراني و عزتمند ، عظمت و جوششي مضاعف در پيكره نيروي دريايي خلق كردند به گونه‌اي كه روند رشد و اقتدار آن كه امروز در نقطه اي قرار گرفته است كه ابداع و ابتكار و خلاقيت در عرصه هاي گوناگون توانمندي هاي اين نيرو موج مي زند و حضور مقتدرانه در دورترين آب هاي آزاد جهان و قابليت و توانمندي مقابله با تهديدات حتي در دور دست، مرهون آن حماسه ها است.
در هفتم آذرسال 1359 نيروي دريايي ارتش قهرمان ما ثابت كرد كه در برابر دشمن متجاوز به تآسي از آرمان حسيني تا پاي جان و آخرين قطره خون و آخرين نفس ايستاده است.
امروز نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي توانسته اند با وحدت و هم افزايي و پذيرش ماموريت هاي مشترك و راهبردي در هيبت بازويي توانمند و دشمن شكن، مظهر اقتدار دريايي جمهوري اسلامي باشند.
نيروي دريايي سپاه به عنوان همسنگر دلاور مردان غيور نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران ، ضمن تبريك اين روز به همه فرماندهان و رزمندگان دلاور و دريادل اين نيرو، ياد و خاطره شهداي هميشه زنده ناوچه موشك‌ انداز مرواريد در مصاف با نيروي دريايي دشمن بعثي در هفتم آذر ماه سال 59 را گرامي داشته و اطمينان دارد جهش و خيز بلندي كه همرزمان ما در نيروي دريايي ارتش دنبال مي كنند ، ضمانتي مهم و تعيين كننده در تكميل قدرت بازدارندگي و كسب اقتداري فراخور شان و منزلت انقلاب اسلامي و نويدبخش توسعه هر چه بيشتر نقش آفريني‌هاي بين‌المللي و فرامنطقه‌اي و كمك‌هاي تاثيرگذار و تعيين كننده در عرصه دريا به ويژه امنيت سازي براي عبور و مرور كشتي‌هاي تجاري و غير نظامي حتي در‌ آب‌هاي آزاد و دور دست بوده و مي‌تواند دشمنان را در پي درگيري راهبرد سلطه‌گري و انحصار در دريا بيش از پيش بيمناك سازد. ك/1
7195/6048