حضور فعال ناوگروهادر آبهای دور پیام‌آور اقتدار، صلح و دوستی ایران به دنیاست

رشت - ایرنا - مسئول عقیدتی، سیاسی ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) حضور فعال ناوگروه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد و فاصله‌های دور اقیانوسی را پیام‌آور اقتدار، صلح و دوستی جمهوری اسلامی و ملت ایران به جهانیان عنوان کرد.  

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امیرارسلان مرادی روز پنجشنبه در مراسم غبارروبی مزار شهدای بندرانزلی به مناسبت روز ارتش، پهلوگیری کشتی های ایرانی در نزدیکی آمریکا درکشورهایی مانند برزیل و حوزه آمریکای جنوبی را پیام آور اقتدار، صلح به دنیا دانست و افزود: اینها گوشه ای از افتخار آفرینی ارتش جمهوری اسلامی در عرصه های دریایی، زمینی و هوایی است.

وی ۲۹ فروردین را یادآور صدور فرمان هوشمندانه و تاریخی امام (ره) درنام‌گذاری این روز به نام ارتش عنوان و ذکر کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب در برهه‌ ای تاریخی حساس و اثرگذار که بسیاری با نیات ناصواب و اهداف واهی به دنبال زمین زدن انقلاب و درصدد ضربه زدن به نظام بودند، صادر شد. این فرمان نشان داد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هویت ارتش را قبول دارد تا دشمن دست از انحلال بردارد.

وی گفت: امام خمینی (ره) خیال موهوم توطئه‌گران علیه ارتش را به یاس بدل کرد و ارتش نیز با لبیک به فرمان امام (ره) در کنار سپاه، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی با پیروزی در جنگ تحمیلی دل ملت قهرمان ایران را شاد کرد.

حجت الاسلام مرادی یادآوری کرد: امروز ارتش همچون دوران دفاع مقدس مقتدرانه در کنار نظام ایستاده و در تمام صحنه ها نقش آفرینی می کند.

مزار شهدای بندرانزلی به‌مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی طی مراسمی با حضور فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع)، امام جمعه و فرماندار شهرستان بندرانزلی غبار روبی شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

فیلم غبار روبی مزار شهدای بندرانزلی:

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha