۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۹
کد خبر: 81856985
T T
۰ نفر

اجلاس نماز استان گيلان در رشت برگزار مي شود

۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۹
کد خبر: 81856985
اجلاس نماز استان گيلان در رشت برگزار مي شود

رشت - ايرنا - دبير شوراي اقامه نماز استانداري گيلان از برگزاري اجلاس نماز تا اوايل ديماه امسال در اين استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي استانداري گيلان به ايرنا؛ ايرج عاشوري در جلسه‌ شوراي اقامه نماز استانداري افزود: اين اجلاس در راستاي برنامه‌هاي توسعه و ترويج فرهنگ اقامه نماز سال 94 با موضوع نماز و سنجش دستاوردها برگزار مي‌شود.
وي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب در پيام هاي معظم له به اجلاس سراسري نماز، ايجاد حساسيت در سطح استان نسبت به امر اقامه نماز، شناسايي و بهره‌گيري از ظرفيت دستگاه‌هاي استان در جهت ترويج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، بررسي و آسيب شناسي عملكرد سالانه استان در اين حوزه و شناسايي، معرفي و تجليل از فعالان و خادمان نماز استان را از جمله اهداف برگزاري اين اجلاس عنوان كرد.
مشاور استاندار و مسئول ستاد اقامه نماز استان نيز در اين جلسه ، نماز را زيباترين نماد بندگي و عبوديت در پيشگاه خداوند متعال توصيف و خاطر نشان كرد: از آغاز انقلاب شكوهمند اسلامي ايران تاكنون به امر مهم اقامه نماز در سطح جامعه توجه ويژه‌اي انجام شده اما تا تحقق همه اهداف گام بلندي در پيش داريم و برگزاري اين اجلاس از عوامل موثر توسعه‌ي فرهنگ نماز محسوب مي‌شود.
حجت الاسلام سيدابوطالب حجازي از ارائه نتايج بدست آمده اجلاس‌ استاني در جهت تقويت محتواي اجلاس‌ سراسري نماز خبر داد و افزود: در اين اجلاس از دستگاه‌هاي اجرايي شايسته بر اساس ارزيابي ساليانه ستاد اقامه‌ نماز تقدير خواهد شد.
وي گفت : در راستاي تجليل از فعالان و خادمان نماز در اين اجلاس از مدير دستگاه موفق، دبير ستاد اقامه نماز نمونه، امام جماعت نمونه دستگاه ها، دانشگاه، مدرسه، مهد كودك و بيمارستان نمونه در استان تقدير مي شود.ك/1
7296/ 6158