۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲
کد خبر: 81861534
T T
۰ نفر
جوانه زدن استعدادهاي بازيگري در پاييز هنر آستارا

آستارا - ايرنا - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آستارا با برگزاري كلاس هاي بازيگري شرايطي را فراهم كرد تا استعدادهاي بازيگري، اين بار در پاييز هنر آستارا جوانه بزنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين دوره آموزشي از هر رده سني حضور علاقه مندان به حرفه بازيگري را مي بيني كه با عشق و علاقه خاصي حضور يافتند.
ردپاي هنر ردپاي آشنايي است كه انگار در بند بند وجود هنرجويان اين رشته ريشه دوانيده است.
هنر تنها عالمي است كه ساعت ، فصل و زمان نمي شناسد و اگر درگير اين عالم هزارتو و رنگارنگ شويد محال است كه بتوانيد از آن دل بكنيد.
در اين ميان حضور كودكان و نوجوانان شيفته بازيگري حضوري پاك و صادقانه است كه عشق و علاقه قلبي آنها را از طريق حس گرفتن در قالب نقش هاي مختلف مي توان ديد.
ادامه حيات دنياي بازيگري به وسيله همين نوشكفته هاي اين عرصه رقم خواهد خورد، اي كاش كمي آنها را جدي بگيريم.
رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آستارا روز سه شنبه در حاشيه برگزاري اين كارگاه آموزشي در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: كارگاه هنرهاي نمايشي اداره ارشاد آستارا با حضور هنرجويان اين رشته جان تازه اي به خود گرفته است.
ابوطالب جوان افزود: اين كارگاه هاي عملي زمينه اي براي كشف استعدادهاي برتر و معرفي آنها به دنياي هنر است.
وي با بيان اينكه كارگاه آموزشي هنرهاي نمايشي زير نظر بابك زينالي برگزار مي شود ، اضافه كرد: اين دوره آموزشي به مدت دو روز در طول هفته و تا پايان امسال در اداره ارشاد آستارا برقرار است.
وي در ادامه از اجراي نمايش شبيه خواني در آستارا خبر داد و بيان كرد: نمايش 'جز زيبايي نبود' به كارگرداني علي اكبر باقري ارومي با پرداختن به اتفاقات پس از واقعه عاشورا از 14 آذرماه به مدت يك هفته در گالري معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اسلامي آستارا به روي صحنه مي رود.
400 هنرمند آستارايي در هفت انجمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بندر آستارا ساماندهي شده اند.
شهرستان آستارا در 200 كيلومتري غرب مركز استان گيلان واقع شده است.ك/3
7105/ 6158