۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۳۰
کد خبر: 81864880
T T
۰ نفر
یك كشته و 25مصدوم در سه تصادف در محورهای خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی گفت: وقوع سه تصادف در روز جمعه در محورهای خراسان شمالی یك كشته و 25 مصدوم برجای گذاشت.

«حسن شكوری نسب» شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خراسان شمالی اظهار كرد: در نخستین حادثه روز جمعه و در جریان برخورد پنج خودرو به صورت زنجیره ای، 11 نفر مصدوم شدند كه 2 نفر از آنها بصورت سرپایی مداوا و 9 نفر نیز به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد منتقل شدند.
به گفته وی، در تصادف 2 دستگاه پراید در دو راهی روستای مملجه كه در ساعت 16و 12دقیقه عصر جمعه رخ داد، 9تن مصدوم شدند كه یك نفر در صحنه حادثه جان باخت.
وی افزود: از هشت مصدوم این تصادف 2 نفر كه در خودروها گرفتار شده بودند با كمك نیروهای امداد ونجات هلال احمر از خودرو خارج شدند.
شكوری نسب افزود: تصادف دیگر عصر جمعه برخورد یك دستگاه كامیون با یك دستگاه پراید در محور راز و جرگلان بود كه پنج نفر مجروح شدند و یك نفر نیز به دلیل شدت جراحت به بیمارستان انتقال یافت.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی با بیان اینكه هم اكنون بارش ها در جاده ها قطع شده و همه جاده های استان باز است، گفت: با توجه به وضعیت جوی نامناسب، وجود مه گرفتگی در گردنه های استان و كاهش دید افقی، رانندگان از سفرهای غیر ضروری در این ایام خوداری كنند.
سرهنگ «علیرضا حسین زاده» افزود: رانندگان برای عبور از جاده های زمستانی حتما وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز كنند .
شبس *7189/1744/*1613
۰ نفر