۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۹
کد خبر: 81867272
T T
۰ نفر
دولت تدبير و اميد قاطعانه از دانش و پژوهش حمايت مي كند

كرمانشاه - ايرنا - معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري كرمانشاه گفت: يكي از برنامه هاي دولت تدبير و اميد حمايت قاطعانه از فعاليت هاي دانش محور و كارهاي پژوهشي است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، هدايت حاتمي روز يكشنبه و در حاشيه افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي استان در بوستان شاهد كرمانشاه اظهار كرد: مجموعه مديريت استان نيز سياست دولت تدبير و اميد را در حمايت از فعاليت ها و طرح هاي پژوهشي دنبال مي كند.
وي افزود: مجموعه مديريتي استان به دنبال اين است كه دستاوردهاي علمي و پژوهشي در سطح جامعه كارايي خود را نشان دهد چرا كه معتقد است ظرفيت هاي بسيار خوبي در اين زمينه وجود دارد.
حاتمي همچنين با اشاره به حمايت از صاحبان ايده و پژوهش توسط پارك علم و فناوري كرمانشاه، از اين افراد خواست تا با مراجعه به پارك و يا كانون نخبگان ايده‌ هاي خود را معرفي و از حمايت هاي مالي و آموزشي بهره ‌مند شوند.
معاون استاندار كرمانشاه در ادامه بر لزوم برقراري ارتباط بين بخش هاي علمي، دانشگاهي و پژوهشي با مراكز اقتصادي استان تاكيد كرد و گفت: در اين خصوص اقدامات خوبي هم انجام شده كه راه اندازي كميته تجاري سازي شركت هاي دانش بنيان از جمله آن هاست.
وي در ادامه با اشاره به راه اندازي نمايشگاه و فن بازار هفته پژوهش گفت: ايجاد چنين نمايشگاه هايي به افراد صاحب ايده كه در گوشه و كنار مراكز علمي و دانشگاهي استان ناشناخته مانده‌اند كمك مي كند تا ايده هاي خود را ارائه كرده و شناسايي شوند.
حاتمي در پايان ايجاد ثروت، اشتغال و كارآفريني از طريق علم و دانش و نوآوري را از مهمترين اهداف برپايي چنين نمايشگاه هايي عنوان كرد.
نمايشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوري از امروز(يكشنبه 15 آذر) تا عصر روز چهارشنبه (17 آذر) از ساعت 9 تا 17 در بوستان شاهد كرمانشاه آماده بازديد علاقه مندان است.
نمايشگاه و فن بازار كرمانشاه با حضور 32 شركت، دستگاه اجرايي و پژوهشي شامل دانشگاه ها، واحدهاي تحقيق و توسعه صنايع، فن بازار، پارك علم و فناوري و مراكز رشد بر پا شده است.
7458/8066