۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹
کد خبر: 81867420
T T
۰ نفر

15 دي آخرين مهلت ارسال اثر به گزارش يك نگراني

۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹
کد خبر: 81867420
15 دي آخرين مهلت ارسال اثر به گزارش يك نگراني

تهران- ايرنا- بر اساس فراخوان شركت در دومين جشنواره فيلم و عكس «گزارش يك نگراني»، مهلت ارائه آثار به اين جشنواره، 15 دي ماه به پايان خواهد رسيد.

به گزارش روز يكشنبه گروه فرهنگي ايرنا، بر اساس فراخواني كه از سوي دبيرخانه جشنواره منتشر شده، اين دوره جشنواره با شعار نگاه مردمي به بحران كمبود آب و در قالب فيلم و عكس موبايل برگزار خواهد شد و آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره 15 دي ماه در نظر گرفته شده است.
بر اساس فراخوان جشنواره، در انتخاب آثار، اصول زيبايي شناسي و بهره گيري از ويژگي‌ و قابليت‌هاي تلفن همراه در خلق آثار مورد توجه گروه داوري قرار خواهد گرفت.
مدت زمان فيلم‌هاي ارسالي نيز حداكثر 122 ثانيه و با فرمت avi يا mov يا mpeg ارسال شود.
فيلم‌هاي ارسالي محدوديت سال توليد ندارند اما نبايد در دوره پيشين جشنواره شركت داده شده باشد.
بر اساس اعلام دبيرخانه دومين جشنواره فيلم و عكس گزارش يك نگراني، فيلم هايي كه با استفاده از تصاوير آرشيوي موجود در فضاي مجازي ساخته شده باشند، پذيرفته نمي‌شوند. عكس‌هاي شركت كننده نيز بايد با وضوح300 dpi اسكن شده روي يك حلقه لوح فشرده فرمت JPG ارسال شود.
هر شركت كننده در بخش فيلم مي‌بايست حداكثر با 5 فيلم و هر شركت كننده در بخش عكس حداكثر با دو مجموعه عكس (هر مجموعه حداكثر شامل 5 قطعه) يا 10 تك عكس در جشنواره شركت كند.
آثار متقاضي شركت در دومين جشنواره فيلم و عكس «گزارش يك نگراني»، مي‌تواند از طريق اپليكيشن app.733.ir يا از طريق شماره‌گيري #122*733 * يا از طريق سايت اينترنتي جشنواره به آدرس www.twff.ir و يا در قالب DVD به آدرس دبيرخانه (پس از ثبت نام در سايت يا اپليكيشن) ارسال شوند.
ضمن آن كه همه فيلم‌ها و عكس‌هاي پذيرفته شده در بخش مسابقه جشنواره، مي‌توانند مورد هرگونه استفاده تبليغاتي و رسانه‌اي دبيرخانه قرار گيرند.
توجه دادن عمومي به ارزش والا و بي‌بديل آب، جايگاه اجتماعي، فرهنگي و معنوي، ارزش اقتصادي و نقش استراتژيك آب، لزوم اصلاح الگوهاي مصرف و ترسيم نگراني‌ها و اثرات مخرب بحران كمبود آب، زمينه‌هايي است كه ارائه آثار به دبيرخانه جشنواره در قالب اين اهداف تعريف شده است.
اين جشنواره توسط شركت آب و فاضلاب استان تهران با مشاركت برنامه تلويزيوني «سه شو» شبكه سوم سيما و شركت «آسان پرداخت» و با حمايت سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و شبكه نسيم برگزار خواهد شد.
فراهنگ**9246**1027
۰ نفر