۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۹
کد خبر: 81870684
T T
۰ نفر
بخشي از محورهاي مواصلاتي به هزارجريب نكا همچنان مسدود است

ساري- ايرنا- بخشدارهزارجريب نكا گفت: در پي بارش برف در دو شب و روز گذشته، بخشي از محورهاي مواصلاتي به هزارجريب نكا همچنان مسدود است.

محمد محمديان، امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: انتهاي محورهاي ارتباطي بالادست هزارجريب در منطقه لايي تا بندبن و سه راهي سوچلما تا ارم مسدود است و با كمك نيروهاي راهداري و امدادي در حال بازگشايي مسير هستيم.
وي اظهار كرد: هم اكنون گروه هاي مختلف راه و شهرسازي مشغول بازگشايي ان مسيرها هستند و برغم بازگشايي برخي محورهاي فرعي، همچنان شاهد مسدود بودن برخي از محورهاي مواصلاتي اصلي هزارجريب نكا هستيم.
بخشدارهزارجريب نكا در رابطه با برآورد خسارت برف در اين مناطق گفت: كارشناسان مشغول برآورد ميزان خسارت برف در اين مسيرها هستند اما اولويت اصلي ما بازگشايي مسيرهاي مسدود شده است تا عبور و مرور انجام شود.
محمديان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات هزارجريب نكا در شب و روز گذشته اظهار كرد: بارش برف در مناطق مختلف هزارجريب نكا باعث سفيدپوش شدن 57 روستا شد و ارتفاع برف در اين روستاها بين 15 تا 40 سانتي متر است كه در برخي از راههاي ارتباطي، تردد را با مشكل روبرو ساخته است.
وي در خصوص قطع برق برخي از مناطق روستايي هزارجريب نيز خاطر نشان كرد: ماموران اداره برق در اين راستا نيز در حال تلاش براي وصل برق هستيم.
بخشدارهزارجريب نكا گفت: صدور اخطارهاي لازم از سوي هواشناسي و مديريت بحران سبب شد تا در اين ايام، مردم و مسافران كمتري در مناطق كوهستاني و حادثه خير اين مناطق توقف نمايند اما همچنان بر تردد نكردن مردم و رانندگان در اين محورها و مجهز بودن به زنجير چرخ تاكيد داريم.
شهرستان نكا در شرق مازندران واقع شده و بخش هزارجريب نكا با 63 روستا داراي 16 هزار نفر جمعيت است.ك3/
7332/1899